• Τετάρτη, 22 Μάιος 2019 | 22:31
Μαγειρεύοντας υγιεινά... με λάδι!
Μαγειρεύοντας υγιεινά... με λάδι!

Το μαγείρεμα με λίγο λάδι μπορεί να προσθέσει γεύση και καλό λίπος στο γεύμα σας. Απλά να είστε προσεκτικοί και να μην το παρακάνετε.

Η American Heart Association συνιστά:


  • Το ελαιόλαδο, το οποίο βρίσκεται σε μια ποικιλία γεύσεων και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το ψήσιμο, το ψήσιμο στη σχάρα και το τσιγάρισμα.
  • Το φυστικέλαιο, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να φτιάξετε σπιτικό φυστικοβούτυρο.
  • Tο σησαμέλαιο, το οποίο είναι πολύ υγιεινό και διαθέσιμο για τολμηρές γεύσεις και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για πολλές ινδικές γεύσεις και κινέζικα πιάτα.
  • Τα φυτικά έλαια, τα οποία είναι κατασκευασμένα από μία ποικιλία φυτών και έχουν μια ήπια γεύση.

stamouli-dimitraΔήμητρα Σταμούλη,
Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, ΒSc
Επιστημονική Υπεύθυνη ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Χολαργός
[email protected]

 Διαβάστε επίσης

trwte-swsta-thimaste-kala

 Τρώτε σωστά για να θυμάστε καλά!

eksipnes-idees-gia-deleasete-paidia-sas-katanalwsoun-frouta-laxanika

  Έξυπνες ιδέες για να δελεάσετε τα παιδιά σας να καταναλώσουν φρούτα και λαχανικά

 

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%