• Σάββατο, 20 Ιούλιος 2019 | 18:44
Ξεκίνα δυναμικά τη μέρα σου με δημητριακά ολικής αλέσεως! Ξεκίνα δυναμικά τη μέρα σου με δημητριακά ολικής αλέσεως!

Επιπλέον:

  • Είναι χαμηλά σε λιπαρά και έχει βρεθεί ότι όσοι καταναλώνουν δημητριακά στο πρωινό τους τείνουν να προσλαμβάνουν λιγότερα λιπαρά κατά τη διάρκεια της μέρας.
  • Είναι πλούσια σε σύνθετους υδατάνθρακες χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη, που τροφοδοτούν σταθερά τον οργανισμό με την απαραίτητη ενέργεια. Αυτό σημαίνει ότι απορροφώνται αργά, απελευθερώνοντας ήπια ποσότητα γλυκόζης στο αίμα. Με τον τρόπο αυτό, οι σύνθετοι υδατάνθρακες αυξάνουν το αίσθημα του κορεσμού για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, με αποτέλεσμα να αποφεύγονται τα ενδιάμεσα τσιμπολογήματα. Ως εκ τούτου το σωματικό βάρος ρυθμίζεται καλύτερα.
  • Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, οι οποίες μειώνουν την απορρόφηση και αποθήκευση λίπους. Ταυτόχρονα, συμβάλλουν στην πρόληψη χρόνιων νοσημάτων όπως είναι τα καρδιαγγειακά και ο διαβήτης 2, αλλά και στην αποτελεσματική αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.

Κατανάλωσε καθημερινά 2-3 μερίδες δημητριακών ολικής αλέσεως γιατί:

  • Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες που σε χορταίνουν, καταπολεμούν τη δυσκοιλιότητα και μειώνουν την απορρόφηση του διατροφικού λίπους.
  • Περιέχουν σημαντική ποσότητα βιταμινών της Ομάδας Β, συμμβάλλωντας στην ενίσχυση της πνευματικής διαύγειας, μνήμης και του μεταβολισμού.
  • Έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και σάκχαρα.
  • Είναι μειωμένα σε αλάτι.


margarita-mpouloumpasi

Μαργαρίτα Μπουλούμπαση
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Συνεργάτης της Ομάδας Logodiatrofis.gr
[email protected]

Διαβάστε επίσηςmeiwste-lipos-5-kiniseis

 Μειώστε το λίπος σας με 5 κινήσεις!

sunduasmous-trofwn-trwwΤι συνδυασμούς φαγητών να τρώω;

 

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%