• Κυριακή, 24 Μάρτιος 2019 | 23:28
Είμαι 12 χρονών,45 κιλά και ύψος 1,58. Είμαι καλά;
Είμαι 12 χρονών,45 κιλά και ύψος 1,58. Είμαι καλά;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Είμαι 12 χρονών και 45 κιλά, ύψος 1,58 είμαι καλά;

Το βάρος σου είναι κάτω από τα φυσιολογικά όρια. Βρίσκεσαι σε ηλικία ανάπτυξης, όπου διαμορφώνεται ακόμα ο σκελετός σου. Για το λόγο αυτό πρέπει να προσλαμβάνεις όλα τα θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη του οργανισμού και να μην αναλώνεσαι σε εφήμερες δίαιτες για γρήγορη απώλεια βάρους.

Στην ηλικία που βρίσκεσαι πρέπει να σε αφορά κυρίως η θρέψη και η σωστή διατροφή.

Είναι υγιές γενικό πλάνο διατροφής περιλαμβάνει την λήψη 5-6 γευμάτων καθημερινά. Ενδεικτικά.

  • Πρωινό πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά όλων των κατηγοριών με έμφαση στις πρωτεΐνες, τους υδατάνθρακες, κυρίως τις φυτικές ίνες που βοηθούν στη σωστή λειτουργία του γαστρεντερικού και αυξάνουν το αίσθημα κορεσμού και τα «καλά λίπη» που αποτελούν κυρίως οι ωμοί ξηροί καρποί και το ελαιόλαδο.
  • Μεσημεριανό το οποίο θα αποτελείται από άφθονη σαλάτα (1/4 της συνολικής ποσότητας φαγητού σου), μια πηγή πρωτεΐνης και υδατανθράκων που ουσιαστικά αποτελεί το κυρίως γεύμα σου (1/2 της συνολικής ποσότητας), μια πηγή φρούτων όπως ένα ποτήρι φυσικό χυμό και ένα μικρό μέρος γαλακτοκομικού, όπως ½ παλάμη τυρί ή ½ γιαούρτι.
  • Το βραδινό σου μπορεί να αποτελείται από πρωτεΐνη (π.χ ένα γιαούρτι με μέλι, ξηρούς καρπούς, και φρούτα) η οποία βοηθά στην πληρότητα του στομάχου κατά τη διάρκεια της νύχτας και συμβάλει στον πιο ήρεμο ύπνο.
  • Τα ενδιάμεσα γεύματα (σνακ) μπορούν να αποτελούνται από φρούτα σε συνδυασμό με κάποιον υδατάνθρακα όπως φρυγανιές κριτσίνια ή μπισκότα και ξηρούς καρπούς.

Κλεοπάτρα Κετσελίδη
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%