• Σάββατο, 20 Ιούλιος 2019 | 22:49
Είμαι 35 χρονών και είμαι παχύσαρκη πολλά χρόνια Είμαι 35 χρονών και είμαι παχύσαρκη πολλά χρόνια

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση:  Γεια σας, ειμαι 35 χρονων και ειμαι παχυσαρκη πολλα χρονια. 115 κιλα. Εχω κανει πολλες προσπαθειες να αδυνατισω αλλα δυστυχως κουραζομαι και τα παραταω. Εχω σκεφτει και τη λυση της επεμβασης, ομως με τρομαζει πολυ, οποτε και την απερριψα. Θα ηθελα αν ειναι δυνατον, να μου στειλετε μια διατροφη μηπως και ξεκινησω μια νεα προσπαθεια! Σας ευχαριστω εκ των προτερων!  

Αγαπητή Β.,

Αρχικά, βάλε ως στόχο να χάνεις 1-2 κιλά την εβδομάδα δίχως να παραλείψεις κάποια ομάδα τροφίμων. Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι περισσότεροι είναι να στρέφονται σε εξαντλητικές δίαιτες ή δίαιτες express. Με αυτό τον τρόπο το μόνο που καταφέρνουν είναι να ρίχνουν το μεταβολισμό τους σε χαμηλότερα επίπεδα και έπειτα λόγω μεγάλης στέρησης να καταναλώνουν τεράστιες μερίδες φαγητού και να ξαναπαίρνουν τα κιλά που έχασαν πίσω.

  • Μην αγχώνεσαι. Το άγχος "μπλοκάρει" τον μεταβολισμό μας και μπορεί ακόμη και να μας προσθέσει κιλά!
  • Να κάνεις μικρά και συχνά γεύματα.
  • Μην μένεις νηστική πάνω από 3 ώρες.
  • Μείωσε το αλάτι στη μαγειρική σου, διότι προκαλεί κατακράτηση υγρών, φούσκωμα και συσσώρευση λίπους σε σημεία που δεν θέλεις.
  • Ενυδατώσου σωστά. Κατανάλωσε τουλάχιστον 8-10 ποτήρια υγρών καθημερινά.
  • Κράτησε σταθερές ώρες φαγητού έτσι ώστε να συνηθίζει το σώμα και να μην ζητά φαγητό ακατάλληλες ώρες!
  • Απόφυγε την κατανάλωση ζάχαρης.
  • Κατανάλωσε προϊόντα ολικής άλεσης, τα οποία θα βοηθήσουν στην καλή λειτουργία του εντέρου αλλά και στην δέσμευση του λίπους.
  • Κατανάλωσε 5-7 μερίδες φρούτων και λαχανικών καθημερινά.
  • Πρόσθεσε στην διατροφή σου το πράσινο τσάι. Οι κατεχίνες του πράσινου τσαγιού θα αυξήσουν τον μεταβολισμό σου.
  • Γυμνάσου! Ακόμη και αν δεν μπορείς να γραφτείς σε κάποιο γυμναστήριο, μπορείς πολύ εύκολα να γυμναστείς στο σπίτι ή ακόμη και να περπατήσεις. Συνίσταται τουλάχιστον 30 λεπτά την ημέρα άσκησης.
  • Κοιμήσου τουλάχιστον 8 ώρες. Η στέρηση ύπνου φαίνεται να αποτελεί παράγοντα κινδύνου για την εμφάνιση παχυσαρκίας.

Εδώ θα βρείτε ένα ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ: https://logodiatrofis.gr/diaita-orac/antioxeidwtikh-diatrofh-orac-grhgorakh

Μαργαρίτα Μυρισκλάβου
Τελειοφ. Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: margarita-linkin @ hotmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%