• Πέμπτη, 17 Οκτώβριος 2019 | 13:11
4 tips για να απλοποιήσετε τη διατροφή σας 4 tips για να απλοποιήσετε τη διατροφή σας

 Χρησιμοποιήστε τις παρακάτω συμβουλές για να ξεκινήσετε να τρώτε υγιεινά.

 
  1. Δώστε στη κουζίνα σας καινούργια και υγιεινά τρόφιμα. Είναι η τέλεια στιγμή για να απαλλαγείτε από ανθυγιεινές επιλογές και να κάνετε μια απογραφή των τροφίμων που σας χρειάζονται. Πετάξτε τα επεξεργασμένα τρόφιμα και επιλέξτε να καταναλώνετε δημητριακά ολικής αλέσεως, φασόλια, όσπρια, φρούτα, και λαχανικά.
  2. Προγραμματίστε το γεύματα σας. Προγραμματίστε τα γεύματά σας και μαγειρέψτε δύο ή τρείς φορές την εβδομάδα και όχι κάθε βράδυ, για να εξοικονομήσετε χρόνο. Τα τρόφιμα που είναι εύκολο να γίνουν σε μεγάλες παρτίδες είναι το κοτόπουλο, το καστανό ρύζι, τα ζυμαρικά ολικής σίτου, η κινόα και οι σάλτσες ντομάτας.
  3. Κάντε το τσιμπολόγημα με υγιή άνεση. Κάντε το τσιμπολόγημα ευκολότερο και εφοδιαστείτε με έτοιμα φαγητά που σας δίνουν τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε, όπως ανάλατους ξηρούς καρπούς, φρούτα και λαχανικά και μπάρες δημητριακών. Με αυτές τις υγιεινές επιλογές στη διάθεσή σας, θα είναι πιο εύκολο και φυσικά πιο υγιεινό το τσιμπολόγημά σας.
  4. Καταναλώστε πιο υγιεινές επιλογές όταν γευματίζετε έξω. Αν είστε σε δύσκολη θέση και χρειάζεστε κάτι στο δρόμο, επιλέξτε σαλάτες με τόνο, σάντουιτς με 100% ψωμί ολικής αλέσεως ή tortillas, κοτόπουλο με καστανό ρύζι και φυσικά πράσινο τσάι.

Δήμητρα Σταμούλη,
Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, ΒSc
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
dhmhtra_stam @ hotmail.com

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%