• Κυριακή, 26 Μάιος 2019 | 18:02
Είμαι 44 ετών και προσπαθώ να χάσω βάρος εδώ και 2 μήνες
Είμαι 44 ετών και προσπαθώ να χάσω βάρος εδώ και 2 μήνες

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Είμαι 44 ετών και προσπαθώ να χάσω βάρος εδώ και 2 μήνες. Είμαι 72 κιλά και θέλω να φτάσω τα 63, αφού έχω ύψος 1,69. Περπατάω γρήγορα 6 φορές την εβδομάδα από 20 λεπτά και ακολουθώ διατροφή με πρωτεΐνη, αλλά δεν βλέπω αποτέλεσμα. Τι πρέπει να κάνω;

Καλησπέρα Ρ.,

Ο ασφαλής τρόπος για να χάσετε κιλά είναι να ακολουθήσετε μία διατροφή με οργανωμένα γεύματα (ανά 3 ώρες), η οποία θα περιέχει τρόφιμα από όλες τις ομάδες.

Η αποκλειστική κατανάλωση πρωτεϊνούχων φαγητών δεν αποτελεί τον ενδεδειγμένο τρόπο απώλειας βάρους, μιας και στερείται θρεπτικών συστατικών που είναι απαραίτητα για την καλή λειτουργία του μεταβολισμού.

Επιπλέον, η πρωτεϊνική δίαιτα μπορεί να προκαλέσει δυσκοιλιότητα, μείωση αποθεμάτων σιδήρου, κόπωση και αύξηση της χοληστερόλης.

Τέλος, οποιαδήποτε προσπάθεια να χάσετε κιλά είναι σημαντικό να γίνεται με την καθοδήγηση πτυχιούχου διατροφολόγου, ο οποίος θα οργανώσει τη διατροφή σας σύμφωνα με τις ακόλουθες βασικές οδηγίες της ισορροπημένης μεσογειακής διατροφής:

  • Ακολουθήστε μικρά και συχνά γεύματα και μη μένετε παραπάνω από 3 ώρες νηστική.
  • Δώστε έμφαση στην εφαρμογή μίας διατροφής που να περιέχει τρόφιμα από όλες τις ομάδες.
  • Κατά τη διάρκεια της ημέρας καταναλώστε έως 8 ποτήρια νερό.
  • Μειώστε την κατανάλωση ζάχαρης και ζαχαρούχων ποτών.
  • Καταναλώστε μέσα στη μέρα επαρκή ποσότητα φρούτων και λαχανικών καθώς αυτές οι τροφές, εκτός από βιταμίνες και άλλες ουσίες απαραίτητες για την καλή λειτουργεία του οργανισμού, προσφέρουν και φυτικές ίνες, οι οποίες συμβάλλουν στην καλή λειτουργεία του εντέρου.
  • Καταναλώστε ημιάπαχα γαλακτοκομικά με προβιοτικά, τα οποία και αυτά με τη σειρά τους συμβάλλουν στη βελτίωση της λειτουργείας του εντέρου.
  • Αποφύγετε τηγανιτά τρόφιμα και αντικαταστήστε τα με φαγητά που έχουν μαγειρευτεί με πιο υγιεινούς τρόπους, όπως βράσιμο, μαγείρεμα στον ατμό κ.α.
  • Καταναλώστε επίσης καθημερινά τρόφιμα και ροφήματα που χαρακτηρίζονται από τις αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες, όπως γλυκοπατάτα, goji berry, βατόμουρα, ανάλατοι ξηροί καρποί και πράσινο τσάι.

Γεωργία Καπώλη
Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc
Επιστημονική Διευθύντρια ΑΠΙΣΧΝΑΝΣΙΣ – ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, Νεμέα Κορινθίας
Αντιπρόεδρος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας
kapoli @ logodiatrofis.gr

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%