• Τρίτη, 12 Νοέμβριος 2019 | 23:11
5 σνακ με λιγότερες από 100 θερμίδες 5 σνακ με λιγότερες από 100 θερμίδες

Το καλοκαίρι ήρθε και μαζί του έφερε τις υψηλές θερμοκρασίες, τα δροσερά παγωτά, τα γευστικά κοκτέιλ και φυσικά τις καλοκαιρινές διακοπές με φίλους.

Οι πειρασμοί του καλοκαιριού παραμονεύουν. Τι μπορείς λοιπόν να κάνεις για να τις αποφύγεις και να κρατήσεις μακριά τα περιττά κιλά;

Tο μυστικό για μια σωστή καλοκαιρινή διατροφή είναι τα σνακ και τα συχνά γεύματα. Η σταδιακή πρόσληψη τροφής, κρατά ενεργοποιημένο το μεταβολισμό σου και σε βοηθάει να τρως μικρότερη ποσότητα φαγητού, καθώς επίσης να είσαι λιγότερο επιρρεπής σε θερμιδογόνα, λιπαρά και γλυκά τρόφιμα.

Ωστόσο, βασική προϋπόθεση είναι τα σνακ να μην αποδίδουν πολλές θερμίδες κατά τη διάρκεια της ημέρας και να αποτελούνται από ποικιλία τροφίμων στη σωστή ποσότητα.

Ιδανική επιλογή για ενδιάμεσα σνακ αποτελούν τα cream crackers, τα οποία ανήκουν στην κατηγορία των αμυλούχων τροφίμων και αποτελούν καλή πηγή σύνθετων υδατανθράκων, με αποτέλεσμα να κατατάσσονται στη βάση της διατροφικής πυραμίδας μαζί με τα υπόλοιπα αμυλούχα τρόφιμα, καθώς συνεισφέρουν σημαντικά στην ημερήσια πρόσληψη του βασικού καύσιμου του οργανισμού, χωρίς να επιβαρύνουν τον οργανισμό με πολλές θερμίδες  (1 μερίδα αποδίδει λιγότερο από 50 θερμίδες).

Επίσης, έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες που μειώνουν την απορρόφηση του διατροφικού λίπους. Σημαντικό είναι επίσης ότι τα Cream crackers αποτελούν μια εύκολη και γρήγορη πρόταση, καθώς μπορούν να συνδυαστούν με πολλά τρόφιμα.

Για να οργανωθείς καλύτερα για τις καλοκαιρινές ημέρες, παρουσιάζουμε 5 θρεπτικά και γευστικά σνακ με βάση τα cream crackers που αποδίδουν λιγότερες από 100 θερμίδες.

1. Cream crackers με 1 κ.γλ ταχίνι ολικής, σπόρους chia & Κανέλα

Τα cream crackers συνδυασμένα με ταχίνι, είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β και ω-3 λιπαρά που τονώνουν τη λειτουργία των νευρικών κυττάρων και ενισχύουν την πνευματική διαύγεια και μνήμη.

2. Σπιτικά πιτσάκια λαχανικών με cream crackers, κόκκινη σάλτσα λαχανικών, πιπεριά & γαλοπούλα χαμηλών λιπαρών

Συνδυασμός για καλοφαγάδες, θα εφοδιάσει τον οργανισμό με «καλούς» υδατάνθρακες και πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας, βελτιώνοντας τα επίπεδα του μυϊκού και ηπατικού γλυκογόνου, την ανακατασκευή των μυϊκών ινών  και την αναπλήρωση της χαμένης ενέργειάς τους.

3. Cream crackers με σολομό & φρέσκια ντομάτα

Ο σολομός είναι πλούσιος σε πολυακόρεστα και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, που βοηθούν την υγεία της καρδιάς. Επιπλέον, περιέχει πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας και είναι πλούσιος σε βιταμίνες Β6 και B12.

Ο συνδυασμός του με φρέσκια ντομάτα είναι μοναδικός, καθώς το σνακ  εμπλουτίζεται με αντιοξειδωτικές ουσίες (λυκοπένιο), που έχουν ευεργετική δράση τόσο στη λειτουργία της καρδιάς όσο και στην πρόληψη του καρκίνου.

4. Cream crackers συνδυασμένα με cottage & αβοκάντο

Το τυρί παρέχει υψηλής βιολογικής ποιότητας πρωτεΐνες που ενισχύουν την ανάπτυξη του μυϊκού συστήματος.

Παράλληλα, το αβοκάντο προστατεύει την υγεία της καρδιάς χάρη στα πολύτιμα μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα που περιέχει. Επιπλέον, αποτελεί μια καλή πηγή φυτικών ινών, καλίου, αλλά και βιταμινών C και Β6.

5. Cream crackers συνδυασμένα με ανθότυρο & αγγούρι.

Οι φυτικές ίνες των cream crackers σε συνδυασμό με τις πρωτεΐνες του τυριού θα σε χορτάσουν για αρκετή ώρα και θα σε κρατήσουν μακριά από άλλες παχυντικές τροφές.

Συνεπώς, η επιλογή των παραπάνω εύκολων, γρήγορων και ταυτόχρονα απολαυστικών μικρογευμάτων θα αποτελέσουν το καλοκαιρινό σου όπλο για να αποφύγεις τους πειρασμούς και κατά επέκταση τα περιττά κιλά!

Νάντια Αναγνωστή
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%