• Κυριακή, 26 Μάιος 2019 | 02:36
Είμαι 78 κιλά, έχω ύψος 1.68 και η ηλικία μου είναι 17 χρονών
Είμαι 78 κιλά, έχω ύψος 1.68 και η ηλικία μου είναι 17 χρονών

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Είμαι 78 κιλά και έχω ύψος 1.68 η ηλικία μου είναι 17 χρονών τι μπορώ να κάνω για να χάσω κιλά?

Καλησπέρα αγαπητή,

Οι αυξημένες ενεργειακές ανάγκες σε αυτήν την ηλικία είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός, καθώς χρειάζεσαι ενέργεια για την αύξηση του μυϊκού ιστού και την ανάπτυξη του σκελετού.

Επίσης, η διατροφή σου θα πρέπει να είναι ενισχυμένη προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα χαμηλά επίπεδα σιδήρου λόγω εμμηνορρυσίας. Φρόντισε να καλύπτεις όλες τις ανάγκες που χρειάζεται ο οργανισμός σου στην ηλικία που βρίσκεσαι και να μην στρέφεσαι σε εξαντλητικές δίαιτες που υπόσχονται θαυματουργά αποτελέσματα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Απαραίτητα θρεπτικά συστατικά είναι:

  • Bιταμίνη D: Η ανάπτυξη του σκελετού χρειάζεται επαρκή ποσότητα βιταμίνης D. Καλές πηγές βιταμίνης D είναι οι σαρδέλες, ο σολομός, ο τόνος, τα γαλακτοκομικά, το συκώτι, η μαλακή μαργαρίνη, ο κρόκος αβγού και φυσικά ο ήλιος.
  • Σίδηρος: Οι ανάγκες για τον σίδηρο είναι αυξημένες, κυρίως λόγου έμμηνης ρύσης. Η μειωμένη πρόσληψη του από την τροφή μπορεί να οδηγήσει στην εμφάνιση σιδηροπενικής αναιμίας. Καλές πηγές μοσχάρι, κοτόπουλο, σπανάκι, κόκκινα φασόλια, φακές, αποξηραμένα φρούτα (σταφίδες, δαμάσκηνα).
  • Ασβέστιο: Οι απαιτήσεις σε ασβέστιο σχετίζονται άμεσα με τη σκελετική αύξηση. Καλές πηγές γαλακτοκομικά, αμύγδαλα, μαυρομάτικα φασόλια, πορτοκάλι, σολομός, σαρδέλα.
  • Ψευδάργυρος: Ο ψευδάργυρος ενισχύει την ανάπτυξη των οστών. Καλές πηγές συκώτι, ψάρια, θαλασσινά (π.χ. γαρίδες), μανιτάρια, κρόκος αυγού, όσπρια (π.χ. αρακάς, φασόλια), λαχανικά (π.χ. μπρόκολο).

Έτσι, στην διατροφή σου θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται τα ακόλουθα τρόφιμα:

  • Καθημερινά πράσινα φυλλώδη λαχανικά και φρούτα
  • 1 -2 φορές εβδομαδιαία κοτόπουλο.
  • 1 -2 φορές εβδομαδιαία κόκκινο κρέας.
  • 1 -2 φορές εβδομαδιαία  λιπαρά ψάρια (σκουμπρί, σολομός, μπακαλιάρος)
  • Καθημερινά 30 γρ.ξηροί καρποί
  • Ψωμί/Δημητριακά/ζυμαρικά ολικής αλέσεως
  • 1-2 φορές εβδομαδιαία όσπρια
  • Καθημερινά 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών

Για την ομαλή ωρίμανση αλλά και τη διατήρηση καλής υγείας είναι καλό να ακολουθείς μια δίαιτα που χαρακτηρίζεται από μέτρο και ποικιλία. Τέλος, προτείνεται καθημερινή φυσική δραστηριότητα, όπου σε συνδυασμό με τη σωστή διατροφή θα φτάσεις στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Μαριαλένα Γαλανού
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: [email protected]

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%