• Τρίτη, 22 Οκτώβριος 2019 | 08:50
Έβαλα 8 κιλά και πλέον φαίνονται στη κοιλιά και γύρω γύρω (σωσίβιο) Έβαλα 8 κιλά και πλέον φαίνονται στη κοιλιά και γύρω γύρω (σωσίβιο)

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Καλησπέρα σας. Θα ήθελα να με συμβουλεύσετε πως θα χάσω 12 κιλά, ενημερώνοντας πως ειμαι 38 ετων με υψος 1.67, μαμα 3 αγοριών με καισαρική το τρίτο πριν 4 περιπου χρονια. Τα κιλά τα εβαλα σιγα σιγα εκτός από το χειμωνα που μας πέρασε που έβαλα 8 και πλέον φαίνονται στη κοιλια και γυρω γυρω (σωσιβιο) που δεν ειχα ποτέ. Ευχαριστώ.

Αγαπητή Δ.,

Εφόσον δεν αναφέρεις το βάρος σου δεν γνωρίζουμε εάν είναι απαραίτητη η απώλεια βάρους. Το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς είναι επικίνδυνο για την υγεία και για αυτό δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 88 cm για τις γυναίκες.

Βέβαια όσον αφορά την απώλεια βάρους που επιθυμείτε θα μπορούσαμε να σας προτείνουμε κάποιες διατροφικές συμβουλές που σίγουρα θα σε βοηθήσουν όχι μόνο να χάσεις βάρος αλλά και στη βελτιστοποίηση των διατροφικών συνηθειών και της υγείας σου, υιοθετώντας έτσι καλύτερη ποιότητα ζωής.

Θα πρέπει να ξεκινήσεις με ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής το οποίο θα περιλαμβάνει τρόφιμα από όλες τις ομάδες των τροφίμων και σε συγκεκριμένη εβδομαδιαία συχνότητα.

  • Να μην παραλείπεις το πρωινό σου, το οποίο είναι από τα  σημαντικότερα γεύματα της ημέρας καθώς σου παρέχει ενέργεια και τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός σου για να λειτουργήσει σωστά το υπόλοιπο της ημέρας.
  • Να καταναλώνεις μικρά και συχνά γεύματα με 3 κυρίως γεύματα και 2 ενδιάμεσα σνακ, τα οποία θα πρέπει να είναι χαμηλών θερμίδων και λίπους και τα κυρίως γεύματα θα πρέπει πάντοτε να συνοδεύονται από σαλάτες που να περιλαμβάνουν λαχανικά εποχής.
  • Να καταναλώνεις καθημερινά 3-4 μερίδες φρούτων και συγκεκριμένα εποχής.
  • Να προτιμάς την κατανάλωση προιόντων ολικής άλεσης (ψωμί, δημητριακά, ρύζι, μακαρόνια), τα οποία ενισχύουν το αίσθημα κορεσμού.
  • Να αποφεύγεις την κατανάλωση τηγανητών και λιπαρών τροφών (κέικ, πάστες, μαγιονέζα, κρέμα γάλακτος, βούτυρο, πατατάκια κ.α.).
  • Να περιορίσεις  την κατανάλωση ζάχαρης και του αλατιού.
  • Προσπάθησε να πίνεις πολύ νερό τουλάχιστον 1,5 λίτρο την ημέρα καθώς και πράσινο τσάι, το οποίο βοηθάει στην μείωση του κοιλιακού λίπους.
  • Να επιλέγεις ελαιόλαδο στην καθημερινότητά σου σε ποσότητες 2-3 κ.σ. ημερησίως.
  • Να καταναλώνεις 30γρ. ανάλατους ξηρούς καρπούς καθώς προάγουν στην απώλεια λίπους.
  • Να καταναλώνεις 1-2 φορές την εβδομάδα ψάρι και να αποφεύγεις την κατανάλωση κόκκινου και επεξεργασμένου κρέατος λόγω πολλών συντηρητικών και μεγάλων ποσοτήτων αλατιού.
  • Τέλος, καλό θα ήταν να εντάξεις στην καθημερινότητά σου την φυσική δραστηριότητα κάνοντας  30-45 λεπτά άσκηση είτε αυτό είναι απλό περπάτημα είτε γυμναστήριο, που θα συμβάλλει στην γρήγορη επίτευξη του στόχου σου.

Χριστίνα Χαζίζα
Τελειόφοιτη Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: christinahaziza@gmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%