• Σάββατο, 18 Ιανουάριος 2020 | 22:36
Λαμβάνω αντιθυρεοειδικά και πήρα κιλά, ποια η συμβουλή σας; Λαμβάνω αντιθυρεοειδικά και πήρα κιλά, ποια η συμβουλή σας;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Πάντα ήμουν πολύ αδύνατη, έπαθα υπερθυροειδισμο και πήρα unimazol. Εδώ και 4 μήνες πήρα 6 κιλά, ενώ τρώω οπως πριν δεν ξερω αν οφείλεται στα αντιθυρεοειδικά ποια η συμβουλή σας?

Υπερθυρεοειδισμός θεωρείται η παθολογική κατάσταση που οφείλεται σε αυξημένη σύνθεση και έκκριση των θυρεοειδικών ορμονών με αποτέλεσμα να εκτελούνται πιο γρήγορα οι λειτουργίες του οργανισμού.

Μεταξύ άλλων, σύμπτωμα αυτής της επιτάχυνσης του μεταβολισμού, είναι και η απώλεια βάρους ακόμα και με αυξημένη όρεξη.

Η λήψη αντιθυρεοειδικών φαρμάκων – μεθιμαζόλη (unimazole) μειώνει σταδιακά τα συμπτώματα του υπερθυρεοειδισμού εμποδίζοντας την υπερβολική παραγωγή ορμονών από το θυρεοειδή.

Μέσα σε 6 έως 8 βδομάδες μετά την έναρξη της θεραπείας τα συμπτώματα του υπερθυρεοειδισμού συχνά εξαφανίζονται.

Συνεπώς, αν δεν ακολουθείτε ένα ισορροπημένο και με βάση τις ανάγκες σας  διατροφικό πλάνο, ενδέχεται ακόμα και να αυξήσετε να σωματικό σας βάρος.

Δάφνη Γκούμα
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: goumadafni@gmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%