• Πέμπτη, 17 Οκτώβριος 2019 | 05:56
Άρχισα γυμναστήριο και διατροφή, αλλά δυστυχώς το βάρος μου έχει αυξηθεί. Ποιος είναι ο λόγος; Άρχισα γυμναστήριο και διατροφή, αλλά δυστυχώς το βάρος μου έχει αυξηθεί. Ποιος είναι ο λόγος;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

Ερώτηση: Καλησπέρα σας! Είμαι περίπου 1,65 και εδώ και αρκετό καιρό ξεκίνησα μια δίαιτα (περίπου ένα χρόνο τώρα). Ήμουν 65 κιλά και έφτασα τα 52,7. Εδώ και κάποιο χρονικό διάστημα άρχισα γυμναστήριο και διατροφή ξανά, αλλά δυστυχώς βλέπω ότι το βάρος μου έχει αυξηθεί. Ποιος είναι ο λόγος; Τι κάνω λάθος; Η διατροφή που κάνω περιέχει πρωινό με άπαχο γάλα, μέλι και κανέλα, σαν δεκατιανό ένα φρούτο ή ένα smoothie αν είναι να πάω γυμναστήριο, ως μεσημεριανό έχω κυρίως όσπρια ή ψητά, για απογευματινό ένα φρούτο και για βραδινό σαλάτα με τόνο ή γιαούρτι. Πίνω τουλάχιστον 2 λίτρα νερό και πριν το πρωινό και τον ύπνο πίνω ένα ποτήρι νερό με λεμόνι, κανέλα και μέλι.

Απάντηση: Αγαπητή ,

Σύμφωνα με τον δείκτη μάζας σώματός σου ο οποίος είναι 19,4 (με όρια 18,5-25) ανήκεις στην κατηγορία του φυσιολογικού. Το ιδανικό σου βάρος σύμφωνα με την εξίσωση Hamwi είναι τα 56 κιλά !Δεν θα συστήναμε περεταίρω απώλεια βάρους. Οι διατροφικές σου συνήθειες  φαίνονται καλές, αλλά καλό θα ήταν να συμβουλευθείς έναν πτυχιούχο διαιτολόγο, ο οποίος θα σου ρυθμίσει τους συνδυασμός τροφίμων, σύμφωνα με τις ανάγκες του οργανισμού σου.

Σου δίνουμε και εμείς κάποιες γενικές διατροφικές συμβουλές για να πετύχεις τον στόχο σου:

  • Κατανάλωση  5-7μερίδων  φρούτων και λαχανικών καθημερινά. Κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων: 2-3 μερίδες καθημερινά αντιστοιχούν σε 1 ποτήρι γάλα  1.5%, σε 1 κεσεδάκι γιαούρτι 1.5% και σε 30γρ. τυρί.
  • Η κατανάλωση υγρών είναι πολύ σημαντική για τη σωστή ενυδάτωση και την καλή λειτουργία του οργανισμού (6-8 ποτήρια νερού καθημερινά).
  • Κατανάλωση προϊόντων ολικής αλέσεως, όπως μαύρο ψωμί, φρυγανιές ολικής, καστανό/αναποφλοίωτο ρύζι, δημητριακά/ζυμαρικά ολικής αλέσεως.
  • Να τρώς πρώτα την σαλάτα και μετά το κυρίως γεύμα
  • Κατανάλωση 1-2 φορές την εβδομάδα κόκκινου κρέατος και 2-3 φορές λευκού κρέατος.

Βιολέττα Τζεμολλάρι
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr 
violettzemollari @ yahoo.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%