• Κυριακή, 21 Ιούλιος 2019 | 11:37
Δεν τρώω κρέας και γαλακτοκομικά. Ποιες τροφές βοηθούν στη μείωση του κοιλιακού λίπους Δεν τρώω κρέας και γαλακτοκομικά. Ποιες τροφές βοηθούν στη μείωση του κοιλιακού λίπους

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Γεια σας! Είμαι 20 χρονών, ύψος 1.55 και 44 κιλά. Παρ' όλα αυτά δεν μου φαίνεται γιατί έχω περιττό λίπος και ιδιαίτερα την κοιλιά. Επειδή θέλω να ξεκινήσω διατροφή, υπάρχουν τροφές που μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση του κοιλιακού λίπους; Δεν τρώω κρέας και γαλακτοκομικά. Πόσες θερμίδες πρέπει να καταναλώνω την ημέρα για να χάσω βάρος;

Γειά σου Κ.,

Αρχικά να σε πληροφορήσω ότι ο Δείκτης Μάζας Σώματός (ΔΜΣ) σου είναι 18,3 γεγονός που δηλώνει ότι κατατάσσεσαι στην κατηγορία ελλιποβαρούς και τα φυσιολογικά επίπεδα κυμαίνονται από 18,5-25.

Οπότε καλό θα ήταν να μην χάσεις βάρος αλλά να βελτιώσεις τις διατροφικές σου συνήθειες και να αυξήσεις το βάρος σου 2-4 κιλά. Οι ανάγκες της μέσης γυναίκας προσδιορίζονται στις περίπου 1500-1.800 θερμίδες ημερησίως.

Τρόποι για να χάσεις το λίπος της κοιλιάς:

* Καθημερινή λήψη πρωινού.

* Πολύ νερό!

* Πράσινο τσάι. Να πίνεις καθημερινά 3-4 ποτήρια (οι κατεχίνες ενισχύουν το μεταβολισμό και συμβάλουν στην μείωση του κοιλιακού λίπους).

* Κανέλα. Η κανέλα από την άλλη αποτελεί πολύ καλό σύμμαχο στην απώλεια βάρους καθώς βοηθά στην καύση του λίπους ενώ ταυτόχρονα βοηθά στην διατήρηση σταθερών επίπεδων σακχάρου στο αίμα.

* Λιναρόσπορος. Ο λιναρόσπορος αποτελεί καλό σύμμαχο στην απώλεια του περιττού λίπους και κυρίως αυτού που βρίσκεται γύρω από την περιοχή της κοιλιάς.

* Προτίμησε τρόφιμα ολικής αλέσεως (υπάρχει συσχέτιση κατανάλωσης τροφίμων ολικής αλέσεως και μείωσης περιμέτρου κοιλιάς).

* Να αποφεύγεις τρόφιμα με αυξημένο γλυκαιμικό δείκτη, όπως γλυκά, λευκό ρύζι, ψωμί.

* Καθημερινή κατανάλωση φρούτων και λαχανικών.

* Φυτικές ίνες. Κατανάλωσε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες. (φρούτα, λαχανικά, δημητριακά, όσπρια)

* Κατανάλωσε ψάρια και ανάλατους ξηρούς καρπούς. Η υψηλή περιεκτικότητα τους σε ω-3 λιπαρά οξέα βελτιώνουν την ευαισθησία στην ινσουλίνη, η οποία βοηθά στην ενδυνάμωση των μυών και στη μείωση του λίπους της κοιλιάς.

* Μείωσε το άγχος. Χρόνιο στρες αυξάνει τα επίπεδα κορτιζόλης στο αίμα. Η κορτιζόλη ενθαρρύνει το λίπος της κοιλιάς με δύο τρόπους: 1)ενεργοποιεί την επιθυμία για γλυκά και λιπαρά τρόφιμα 2)σηματοδοτεί στο σώμα να αποθηκεύει περισσότερο λίπος στην κοιλιά.

* Περιόρισε το αλκοόλ.

* Συστηματική φυσική δραστηριότητα. Η άσκηση με βάρη μπορεί να βοηθήσει να αποβληθεί το λίπος της κοιλιάς με την παράλληλη απόκτηση μυών, η οποία αυξάνει το μεταβολισμό.

Εφόσον δεν καταναλώνεις κρέας και γαλακτοκομικά θα πρέπει για να μην υπάρξει κίνδυνος διατροφικών ελλείψεων, να συμβουλευτείς έναν πτυχιούχο διατροφολόγο. Τέλος, συστήνεται η λήψη συμπληρωμάτων διατροφής πάντα υπό την καθοδήγηση γιατρού.

Μαριαλένα Γαλανού
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: [email protected]

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%