• Τετάρτη, 22 Μάιος 2019 | 12:20
Δεν είμαι χοντρός αλλά έχω περιφέρεια στην κοιλιά
Δεν είμαι χοντρός αλλά έχω περιφέρεια στην κοιλιά

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Γεια σας. Με λένε Σ. και είμαι 16 χρονών. Έχω ύψος 1.88 και είμαι 87 κιλά. Δεν είμαι χοντρός αλλά έχω περιφέρεια γύρω από την κοιλιά που με ταλαιπωρεί τα τελευταία χρονιά. Κάνω 4 με 5 φορές την εβδομάδα προπονήσεις μπάσκετ. Αλλά τώρα θα σταματήσουν γιατί είναι καλοκαίρι. Μήπως θα μπορούσατε να μου βγάλετε ένα πλάνο διατροφής που θα μπορούσα να ακολουθήσω τώρα το καλοκαίρι με συνδυασμό λίγο τρέξιμο και λίγες ασκήσεις γυμναστικής που θα κάνω; Ευχαριστώ!

Αγαπητέ Σ.,

Ο ΔΜΣ σου είναι 24.6, το οποίο είναι πάνω από τα φυσιολογικά όρια και το ιδανικό βάρος σύμφωνα με το ύψος και την ηλικία σου είναι κάτω από τα 84 κιλά.

Η διατροφή που θα μπορούσε να σε βοηθήσει στην απώλεια βάρους αλλά και στην ενίσχυση του μεταβολισμού σου είναι η μεσογειακή διατροφή. Η διατροφή θα πρέπει να είναι εξατομικευμένη επάνω στις δικές σου ανάγκες, γι’ αυτό καλό θα ήταν να επισκεφτείς ένα ειδικό διατροφολόγο ώστε να έχεις και την σωστή καθοδήγηση.

Μπορείς να ακολουθήσεις τις παρακάτω γενικές οδηγίες:

  • Ξεκίνα την ημέρα σου με ένα καλό πρωινό. Η κατανάλωση πρωινού θα βοηθήσει το μεταβολισμό να ενεργοποιηθεί και να κάνει περισσότερες καύσεις, ενώ ταυτόχρονα δίνει ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας.
  • Να ακολουθείς μικρά και συχνά γεύματα.
  • Κατανάλωσε κάθε 3-4 ώρες ένα μικρό ενδιάμεσο γεύμα, όπως ένα φρούτο ή ένα γιαούρτι ή ξηρούς καρπούς.
  • Να καταναλώνεις 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα.
  • Να καταναλώνεις τρόφιμα ολικής αλέσεως.
  • Να καταναλώνεις 2 μερίδες ημιάπαχων γαλακτοκομικών ημερησίως.
  • Ξεκίνα το γεύμα σου πρώτα με τη σαλάτα.
  • Κατανάλωσε 1-2 φορές την εβδομάδα ψάρια, 1-2 φορές όσπρια, 1-2 φορές λαχανικά, 1 φορά κόκκινο κρέας και 1 φορά ζυμαρικά και δημητριακά.
  • Κατανάλωσε ένα ελαφρύ βραδινό, όπως μια σαλάτα με τόνο ή μια σαλάτα με ένα βραστό αυγό ή 1 τοστ.
  • 30 λεπτά ημερησίως φυσική δραστηριότητα είναι απαραίτητη.
  • Να καταναλώνεις 1,5-2lt υγρών ημερησίως (νερό, ημιάπαχο γάλα, ρόφημα κρόκου κοζάνης).
  • Να κάνεις σωστά γεύματα αποκατάστασης μετά την προπόνηση.
  • Να καταναλώνεις τρόφιμα από όλες τις ομάδες.

Εδώ θα βρείτε ένα ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ: https://logodiatrofis.gr/diaita-orac/antioxeidwtikh-diatrofh-orac-grhgorakh

Μαργαρίτα Μπουλούμπαση
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Επιστημονική Υπεύθυνη Διαιτολογικής Μονάδας ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Χαΐδάρι
mbouloumpasi @ logodiatrofis.gr & mbouloumpasi @ outlook.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%