• Τρίτη, 26 Μάρτιος 2019 | 20:16
Δυσκολεύομαι να χάσω βάρος διότι δεν τρώω κρέας και ψάρι
Δυσκολεύομαι να χάσω βάρος διότι δεν τρώω κρέας και ψάρι

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Είμαι 28 χρονών 90 κιλά και ύψος 170. Δυσκολεύομαι γενικά να χάσω βάρος. Διότι δεν τρώω κρέας και ψάρι. Κι έτσι είναι δύσκολη μια διατροφή. Επίσης έχω θυρεοειδή. Προσπαθώ όμως, ήμουν 94 πριν ένα χρόνο. Έχασα 4 κιλά αλλά έχω μείνει στα 90. Προσπαθώ να πηγαίνω για περπάτημα 4-5 φορές την εβδομάδα για περίπου 45 λεπτά. Κάποια συμβουλή που θα με βοηθήσει. Ευχαριστώ πολύ.

Αρχικά μπράβο σου που περπατάς τόσο συχνά. Θα μπορούσες να ξεκινήσεις χαλαρό τρέξιμο για όση ώρα αντέχεις (π.χ 2 λεπτά τρέξιμο εναλλάξ με 1 λεπτό περπάτημα και σταδιακά να αυξάνεις το τρέξιμο).

Λόγω του ότι δεν τρως κρέας και ψάρι θα υπάρχει έλλειψη πρωτεϊνών από την διατροφή σου, γι αυτό μπορείς να τρως τροφές που περιέχουν φυτικές πρωτεΐνες. Ενδεικτικά:

  • 1 φλυτζάνι άγριο ρύζι: 6,5g πρωτεϊνών
  • ½ φλυτζάνι όσπρια 6-7g πρωτεϊνών
  • 10 ξηροί καρποί ωμοί ανάλατοι 6-7g πρωτεϊνών
  • ¼ φλυτζάνι βρόμη 5g πρωτεϊνών
  • Πράσινα φυλλώδη λαχανικά, μπρόκολο, αβοκάντο, καλαμπόκι 2-4g πρωτεϊνών

Εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης αποτελούν επίσης τα ημίπαχα/άπαχα γαλακτοκομικά και ιδιαίτερα το άπαχο γιαούρτι (0%) στο οποίο προστίθεται περισσότερη πρωτεΐνη για λόγους πήξης.

Αν ρυθμίζεις τον υποθυρεοειδισμό με θυροξίνη, τότε δεν χρειάζεται να φοβάσαι την αύξηση βάρους.

Ωστόσο ορισμένες συστάσεις που βοηθούν στη ρύθμιση του θυρεοειδούς είναι:

  • Να προτιμάς το ελαιόλαδο αντί του βουτύρου.
  • Κατανάλωση γλυκαντικού από το φυτό στέβια και περιορισμός της ζάχαρης (λευκής ή μαύρης)
  • Μείωση οινοπνευματωδών και ζαχαρούχων ποτών.
  • Κατανάλωση τροφών πλούσιες σε φυτικές ίνες, όπως φρούτα λαχανικά και προϊόντα ολικής άλεσης.
  • Κατανάλωση μικρών μερίδων 4-5 φορές την ημέρα και αποφυγή αλμυρών ή γλυκών σνακ ανάμεσα στα γεύματα.
  • Υψηλή πρόσληψη αντιοξειδωτικών που υπάρχουν στα μούρα, την μαύρη σοκολάτα, τα κόκκινα φασόλια, τις αγκινάρες, τα φρούτα και τα λαχανικά, τα μπαχαρικά και μυρωδικά όπως κόλιανδρος, μαϊντανός, βασιλικός, θυμάρι, ρίγανη, κουρκουμάς, κίμινο, κανέλα κλπ
  • Σωματική άσκηση.

Κλεοπάτρα Κετσελίδη
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%