• Πέμπτη, 18 Ιούλιος 2019 | 15:25
Κάνω διάδρομο. Τι είναι καλύτερο, 1 ώρα γρήγορο περπάτημα ή μισή καθημερινά? Κάνω διάδρομο. Τι είναι καλύτερο, 1 ώρα γρήγορο περπάτημα ή μισή καθημερινά?

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Κάνω διάδρομο. Τι είναι καλύτερο, 1 ώρα γρήγορο περπάτημα ή μισή καθημερινά?

Το περπάτημα είναι μια μορφή άσκησης που μπορεί να βοηθήσει στην καλή υγεία του οργανισμού σου, όπως επίσης και στη διατήρηση του σωματικού σου βάρους.

Συνεπώς 30' με 40' γρήγορο βάδισμα την ημέρα είναι αρκετά για να τονώσεις τον οργανισμό σου, συμβάλλουν στην παραγωγή ενδορφινών μειώνοντας έτσι τα επίπεδα του στρες, ενώ σου εξασφαλίζουν την καλή υγεία της καρδιάς και σε προφυλάσσουν από διάφορα νοσήματα.

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τα εξής:

  • Περπατήστε πάντοτε πάνω από 20 λεπτά την ημέρα.
  • Αυξήστε σταδιακά τον ρυθμό του βηματισμού σας, ώστε να αποφύγετε τραυματισμούς ή κόπωση
  • Ο ρυθμός βάδισης είναι διαφορετικός για τον κάθε άνθρωπο, γι' αυτό είναι σημαντικό να παίρνετε βαθιές και σχετικά γρήγορες αναπνοές
  • Περπατήστε χωρίς διακοπές ή στάσεις.
  • Φορέστε άνετα βαμβακερά ρούχα και κυρίως κατάλληλα παπούτσια.
  • Συνδυάστε το περπάτημα με μουσική.

Δάφνη Γκούμα
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: [email protected]

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%