• Παρασκευή, 19 Ιούλιος 2019 | 04:39
9 συμβουλές για τους μικρούς μας φίλους 9 συμβουλές για τους μικρούς μας φίλους

9 πολύ απλά αλλά σημαντίκα tips για παιδιά

Tip 1: Το φαγητό είναι διασκέδαση... Απολαύστε το φαγητό σου !

Μοιραστείτε ένα γεύμα με την οικογένεια και τους φίλους σας στο σπίτι ή στο το σχολείο, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να απολαύσετε το καθημερινό σας φαγητό.

Είναι ενδιαφέρον το να βλέπουμε τις επιλογές των άλλων ανθρώπων στο φαγητό.

Δοκιμάστε διαφορετικά τρόφιμα κάθε μέρα!

Συνοπτικά

Απολαύστε το γεύμα σας παρέα με τους φίλους ή την οικογένεια σας, θα δείτε πόσο ενδιαφέρον είναι να παρατηρείτε τις επιλογές των γύρω σας !

Tip 2: Κουνήσου! Να είσαι ενεργός κάθε μέρα!

Ακριβώς όπως ένα ποδήλατο μπορεί να σκουριάσει εάν δεν χρησιμοποιείται για κάποιο χρονικό διάστημα, έτσι οι μύες και τα οστά μας πρέπει να διατηρηθούν.

Απαιτείται δραστηριότητα για να κρατάμε την καρδιά μας υγιή και τα οστά μας δυνατά.

Η άσκηση μπορεί να είναι διασκεδαστική!

Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε κάποια μορφή δραστηριότητας κάθε μέρα: μπορεί να είναι μόνο περπάτημα μέχρι το σχολείο είτε ένα ελαφρύ τρέξιμο στις σκάλες.

Συνοπτικά

Μην ξεχνάτε να ασκείστε, είναι πολύ βασικό για την υγεία σας ! Μπορείτε να βρείτε πολύ διασκεδαστικούς τρόπους άσκησης όπως το σχοινάκι ή το ποδόσφαιρο.

Tip 3: Το πρωινό είναι ένα πολύ σημαντικό γεύμα

Ακριβώς όπως τα αυτοκίνητα, τα λεωφορεία και τα τρένα δεν μπορούν να τρέξουν χωρίς καύσιμα, έτσι το σώμα μας χρειάζεται ενέργεια για να εργαστεί.

Ειδικά μετά από τον νυχτερινό ύπνο, τα επίπεδα ενέργειας είναι χαμηλά. Έτσι, αν είσαι στο σχολείο ή εκτός το Σαββατοκύριακο, ξεκίνησε τη μέρα σου με ένα καλό πρωινό.

Οι υδατάνθρακες είναι ακριβώς αυτό που χρειαζόμαστε: δοκιμάστε τοστ ή δημητριακά με γάλα ή γιαούρτι με φρούτα.

Συνοπτικά

Μην ξεχνάτε το πρωϊνό σας ! Οι υδατάνθρακες είναι μια εξαιρετική επιλογή.

Tip 4: Φρόντισε τα δόντια σου! Βούρτσισε τα δόντια σου τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα

Βουρτσίστε τα δόντια σας τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα.

Τρόφιμα  με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη ή άμυλο μπορεί να προκαλέσουν τερηδόνα στα δόντια.

Η τσίχλα χωρίς ζάχαρη μπορεί να σας βοηθήσει να κρατάτε τα δόντια σας υγιή.

Ωστόσο, ο καλύτερος τρόπος για να κρατάτε ένα ωραίο χαμόγελο είναι να βουρτσίζετε τα δόντια σας δύο φορές την ημέρα με οδοντόπαστα.

Επίσης, μετά το βούρτσισμα των δοντιών σας κατά την ώρα του ύπνου, μην καταναλώσετε φαγητό ή κάποιο υγρό εκτός του νερού.

Συνοπτικά

Βουρτσίστε τα δόντια σας τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα για να διατηρήσετε ένα ωραίο χαμόγελο!

Tip 5: Τρώτε διαφορετικά τρόφιμα κάθε μέρα, η ποικιλία είναι το κλειδί της υγείας

Χρειάζεστε πάνω από 40 διαφορετικές θρεπτικές ουσίες (όπως βιταμίνες και μέταλλα) κάθε μέρα για μια καλή υγεία.

Δεδομένου ότι δεν υπάρχει κανένα τρόφιμο που να περιέχει όλα αυτά, είναι σημαντικό να υπάρχει ισορροπία στις καθημερινές επιλογές σας.

Στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν καλά ή κακά τρόφιμα, οπότε δεν χρειάζεται να ’ξεχάσετε’  τα τρόφιμα που απολαμβάνετε.

Ο καλύτερος τρόπος για να βεβαιωθείτε ότι έχετε πάρει την απαραίτητη ποσότητα θρεπτικών συστατικών καθημερινά είναι το να ακολουθήσετε μια διατροφή που να περιλαμβάνει ποικιλία τροφίμων.

Συνοπτικά

Να δοκιμάζετε καθημερινά και ένα καινούργιο τρόφιμο, έτσι θα είστε σίγουροι πως θα λάβετε όλα τα θρεπτικά συστατικά.

Tip 6: Καταπολεμήστε τη δίψα σας. Πίνετε πολλά υγρά !

Ξέρατε ότι περισσότερο από το μισό του βάρους σας είναι νερό;

Εκτός από όλο το φαγητό που χρειάζεται κάθε μέρα ο οργανισμός μας για να παραμείνει υγιής , χρειάζεται επίσης τουλάχιστον 5 ποτήρια υγρών την ημέρα. Πολύ σημαντικό ρόλο παίζει αν ο καιρός είναι πολύ ζεστός ή αν έχετε κάνει πολλή άσκηση.

Συνήθως - αλλά όχι πάντα - το σώμα σας σε τέτοιες περιπτώσεις , χρειάζεται παραπάνω υγρά. Μπορείτε να δοκιμάσετε το νερό της βρύσης ή το μεταλλικό νερό.

Χυμοί φρούτων, τσάι, γάλα και άλλα ποτά, μπορείτε να τα καταναλώνετε αλλά μη ξεχνάτε το νερό.

Συνοπτικά

Μην αφήνετε ποτέ τον εαυτό σας να διψάσει , στην περίπτωση που δεν είστε φαν του νερού επιλέξτε κάποιο άλλο ρόφημα όπως τσάι , χυμό ή γάλα.

Tip 7: Ποια ομάδα τροφίμων θα βάζατε στην κορυφή ;

Στη βάση της διατροφή σας βάλτε τους υδατάνθρακες.

Περίπου οι μισές θερμίδες που προσλαμβάνετε από την διατροφή σας θα πρέπει να προέρχονται από τρόφιμα πλούσια σε υδατάνθρακες, όπως δημητριακά, ρύζι, ζυμαρικά, πατάτες και ψωμί.

Μια καλή ιδέα είναι να συμπεριληφθεί τουλάχιστον ένα από αυτά σε κάθε γεύμα σας. Δοκιμάστε τα προϊόντα ολικής τόσο στο ψωμί σας όσο και στα ζυμαρικά .

Συνοπτικά

Φροντίστε η διατροφή σας να είναι πλούσια σε υδατάνθρακες , αντικαταστήστε τα λευκά ζυμαρικά με προϊόντα ολικής άλεσης για περισσότερη ενέργεια καθώς και για μεγαλύτερο αίσθημα κορεσμού.

Tip 8: Σνακ!

Ακόμη και αν τρώτε κανονικά τα γεύματα σας κατά τη διάρκεια της ημέρας , θα εξακολουθούν να υπάρχουν φορές ενδιάμεσα που θα αισθάνεστε πεινασμένοι, ειδικά αν έχετε πραγματοποιήσει  πολύ σωματική δραστηριότητα.

Τα σνακ μπορεί να βοηθήσουν σε μια τέτοια κατάσταση , αλλά δεν πρέπει να τα καταναλώνετε στη θέση των γευμάτων, μόνο επιπρόσθετα.

Καλές επιλογές είναι το γιαούρτι, μια χούφτα φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα, λαχανικά όπως καρότα και σέλινο, καρύδια ή ρυζογκοφρέτες , ή ίσως μια φέτα ψωμί ή με τυρί.

Συνοπτικά

Για τις ενδιάμεσες ώρες από τα κύρια γεύματα που υπάρχει πείνα η λύση είναι μί , εύκολα και νόστιμα σνάκ για να καλύψουν τις ανάγκες σου!

Tip 9: Φάτε φρούτα και λαχανικά σε κάθε γεύμα αλλά και ως νόστιμα σνακ!

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι από τα πιο σημαντικά τρόφιμα καθώς είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες.

Πρέπει όλοι να προσπαθήσουμε να τρώμε τουλάχιστον 5 μερίδες την ημέρα. Για παράδειγμα, ένα ποτήρι χυμό φρούτων με το  πρωινό, ίσως ένα μήλο και μια μπανάνα ως σνακ και δύο μπολ με λαχανικά μαζί με τα κυρίως γεύματα.

Συνοπτικά

Μην ξεχνάτε τα φρούτα σας, είτε ως σνάκ είτε ως χυμό με το πρωινό σας, είναι απαραίτητα στην διατροφή λόγω των βιταμινών που μας προσφέρουν.

Χριστίνα Αβραμίδη
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%