• Πέμπτη, 25 Απρίλιος 2019 | 09:08
Διατροφικά πλούσιες μπάρες δημητριακών
Διατροφικά πλούσιες μπάρες δημητριακών

Μια υγιεινή αλλά και γευστική συνταγή για 20 μπάρες δημητριακών με καλά λιπαρά και ιχνοστοιχεία (203 Kcal η μία)

Υλικά:

  • 200γρ. ταχίνι (1360)
  • 200γρ. μέλι(640)
  • 100γρ. κουβερτούρα (500)
  • 1/2 κούπας ανάλατους ξηρούς καρπούς περίπου 5  κ.σ. (3κ.σ. Φουντούκια, 6  καρύδια, 1 κ.σ. κολοκυθόσπορο ή λιναρόσπορο) (300)
  • 4 κ.σ. σταφίδες 6 σύκα ή δαμάσκηνα ξερά ψιλοκομμένα (300) 200γρ βρώμη (760)
  • 2 φλιτζάνια δημητριακά καλαμποκιού χωρίς ζάχαρη (200) (μπορώ να σπάσω και 8 μικρές ρυζογκοφρέτες αντί για τα δημητριακά καλαμποκιού)

Εκτέλεση:

  • Ρίχνω το μέλι σε ένα μπολάκι, το σκεπάζω με ζελατίνη και το τοποθετώ στο φούρνο μικροκυμάτων για 30".
  • Ρίχνω την κουβερτούρα σε ένα άλλο μπολάκι, το σκεπάζω και αυτό με ζελατίνη και το τοποθετώ στο φούρνο μικροκυμάτων για 3'.
  • Αναδεύω το ταχίνι, το μέλι και την κουβερτούρα σε ένα μεγάλο μπολ, προσθέτω τους ξηρούς καρπούς, τα φρούτα και αναδεύω ακόμα. Τέλος ρίχνω τη βρόμη και τα δημητριακά καλαμποκιού και ξανανακατεύω.
  • Στρώνω μεγάλη λαδόκολλα σε ενα ταψί 20*30.
  • Ρίχνω το μείγμα στο ταψί , το σκεπάζω με την περισσευούμενη λαδόκολλα και το συμπιέζω.
  • Το αφήνω για 4 ώρες στο  ψυγείο. Αφού σταθεροποιηθεί το κόβω οριζόντια σε 10 ράβδους και έπειτα τις ράβδους στη μέση με μια κάθετη μαχαιριά.

Τη συνταγή προτείνει η:

Κωνσταντίνα Κωνσταντίνου
Τελειόφοιτη Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: kwnstantina_kwnstantinou@hotmail.com

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%