• Παρασκευή, 15 Νοέμβριος 2019 | 02:17
Δουλεύω πολλές ώρες και δεν μπορώ να κάνω διατροφή Δουλεύω πολλές ώρες και δεν μπορώ να κάνω διατροφή

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Γεια σας! Είμαι 21 χρονών και 85 κιλά. Θέλω να χάσω αρκετά κιλά απλά επειδή δουλεύω πολλές ώρες την ημέρα δεν μπορώ να κάνω κάποια διατροφή. Πολλές φορές τα μεσημέρια δεν τρώω και τρώω μόνο το βράδυ λόγω δουλειάς. Υπάρχει κάποια λύση;

Καλησπέρα Ε.,

Η διατροφή δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο, ακολουθήστε τις επόμενες 4 συμβουλές και σίγουρα θα τα καταφέρετε:

Συμβουλή Νο1

Μία φορά την εβδομάδα επισκεφθείτε το σουπερ μάρκετ και κάντε προμήθειες για όλες τις ημέρες που ακολουθούν. Προκειμένου να μην κάνετε περιττές αγορές αλλά και ταυτόχρονα να μην ξεχάσετε να αγοράσετε κάτι, καλό είναι να ετοιμάσετε μία λίστα με το τι χρειάζεστε:

  • Φρούτα
  • Λαχανικά
  • Γάλα/γιαούρτι/τυρί χαμηλά σε λιπαρά
  • Χυμό
  • Ελιές
  • Αυγά
  • Κοτόπουλο/ψάρι/μοσχάρι (κατάψυξη)
  • Καλαμπόκι/αρακά
  • Ψωμί/φρυγανιές ολικής αλέσεως ή σίκαλης ή πολύσπορο
  • Ανάλατους ξηρούς καρπούς
  • Cream crackers σίκαλης
  • Δημητριακά/μπάρες ολικής αλέσεως
  • Ζυμαρικά ολικής αλέσεως
  • Ρύζι
  • Όσπρια
  • Πατάτες
  • Μέλι/μαρμελάδα/ταχίνι/μαλακή μαργαρίνη

Συμβουλή Νο2

Η καλή δίαιτα από το πρωινό φαίνεται!

Είναι γεγονός ότι το πρωινό άγχος πολλές φορές εμποδίζει τη λήψη πρωινού γεύματος, αφού μπρος στις επιτακτικές και άμεσες υποχρεώσεις μας, το να καθίσουμε στο τραπέζι και να πάρουμε πρωινό φαντάζει πολυτέλεια.

Εάν δεν έχετε χρόνο να καθίσετε με ησυχία να φάτε πρωινό, πάρτε μαζί για το δρόμο τα εξής: μπάρες δημητριακών, Cream crackers σίκαλης/φρυγανιές σίκαλης, ρυζογκοφρέτες, κριτσίνια, τα οποία θα συνδυάζετε με χυμό ή γάλα χαμηλό σε λιπαρά.

Αν πάλι δεν έχετε τίποτα από όλα αυτά στη δουλειά σας προτιμάτε ένα τοστ (ψωμί σίκαλης, ημίπαχο τυρί, βραστή γαλοπούλα).

Συμβουλή Νο3

Το μαγείρεμα δεν είναι δύσκολη υπόθεση!

Μαγειρέψτε 1-2 φορές την εβδομάδα (κατά προτίμηση το σαββατοκύριακο) και καταναλώστε μέσα στην εβδομάδα 2 φορές το ίδιο φαγητό.

Μόλις ετοιμάσετε το φαγητό ταξινομήστε το σε τάπερ, όπου θα τα φυλάξετε στο ψυγείο και κάθε μέρα θα παίρνετε από ένα στη δουλειά. Αν δεν βρείτε ακόμη και το Σαββατοκύριακο το χρόνο να μαγειρέψετε, μπορείτε να αγοράσετε μαγειρεμένα φαγητά από το σουπερμάρκετ, όπως ολόκληρο ψημένο κοτόπουλο στη σχάρα, το οποίο διατηρείται για 2-3 ημέρες.

Συμβουλή Νο4

Είναι delivery και είναι & υγιεινό! Αν είστε στη δουλειά και δεν έχετε προλάβει να ετοιμάσετε φαγητό από το σπίτι, μπορείτε να παραγγείλετε από ένα καλό εστιατόριο που γνωρίζετε την ποιότητα των υλικών τα ακόλουθα:

  • 2 σουβλάκια καλαμάκια κοτόπουλο & χωριάτικη σαλάτα & 1 πίτα αλάδωτη
  • Σαλάτα σεφ ή ceasars ή τονοσαλάτα ή ντάκος κρητικός
  • Πίτα αραβική με τυρί, γαλοπούλα, λαχανικά
  • Μακαρόνια με σάλτσα ντομάτας & τυρί
  • Ριζότο με λαχανικά & μανιτάρια
  • Μπιφτέκια ή κοτόπουλο ψητό ή γαλοπούλα ή μπριζόλα & σαλάτα εποχής
  • Ομελέτα με λαχανικά

Γεωργία Καπώλη
Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc
Επιστημονική Διευθύντρια ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Νεμέα Κορινθίας
Αντιπρόεδρος ΕΛ.Δ.Ε.
georgiakapoli@gmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%