• Παρασκευή, 22 Μάρτιος 2019 | 01:56
Είναι εφικτό με μία πλήρη μεσογειακή διατροφή να χάσω κιλά;
Είναι εφικτό με μία πλήρη μεσογειακή διατροφή να χάσω κιλά;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Γεια σας... Είμαι 20 χρονών και θυμάμαι από τα 16 μου να προσπαθώ να χάσω 5 κιλά, τα οποία μία τα χάνω μία τα παίρνω. Πέρυσι το καλοκαίρι έκανα δίαιτα και τα έχασα λοιπόν έχοντας μειώσει πολύ τον υδατάνθρακα, κυρίως στο μεσημεριανό μου. Θέλω όμως τώρα να τα χάσω αποτελεσματικά και όχι στερούμενη ποσότητες. Είναι εφικτό με μία πλήρη μεσογειακή διατροφή να το πετύχω; Επίσης προσπαθώ να γυμνάζομαι 3-4 φορές την εβδομάδα για 1 με 2 ώρες. Έχω ύψος 1,63 και 65 κιλά. Οπότε σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να χάσω 10 κιλά.

Γειά σου,

Η συνταγή της επιτυχίας περιλαμβάνει ισορροπημένη διατροφή και άσκηση παράλληλα. Αυτός είναι ο τρόπος για να χάσεις σωστά και αποτελεσματικά τα περιττά κιλά, αυξάνοντας παράλληλα την πιθανότητα να διατηρήσεις την απώλεια αυτών για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Αν ακολουθήσεις ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο μικρών και συχνών γευμάτων, τότε μπορείς να διατηρήσεις σταθερό το βάρος σου, εφοδιάζοντας τον οργανισμό σου με ενέργεια όλη την ημέρα ενώ παράλληλα ενισχύεται η σωστή απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών. Επιπλέον, η συχνότητα των γευμάτων βοηθάει και στην καύση του λίπους.

 Φυσικά ακολούθησε τη μεσογειακή διατροφή η οποία έχει αποδειχθεί η καλύτερη διατροφή. Τα βασικά χαρακτηριστικά της είναι τα εξής : τα δημητριακά ολικής αλέσεως, τα  άφθονα φρούτα και λαχανικά, τα όσπρια, το μαύρο ψωμί, τα ψάρια, οι ξηροί καρποί, το κρασί και το ελαιόλαδο.

Δεν χρειάζεται να περιορίσεις τους υδατάνθρακες από τη διατροφή σου, όπως έκανες στη προηγούμενη δίαιτα σου, αντιθέτως το 50-55% της προσλαμβανόμενης ενέργειας πρέπει να καλύπτεται από αυτούς. Οπότε προτίμησε τους 'καλούς' υδατάνθρακες (δημητριακά ολικής αλέσεως, μούσλι, βρώμη, ζυμαρικα ολικής, καστανό ρύζι, ρυζογκοφρέτες) διότι προσφέρουν γρήγορα το αίσθημα του κορεσμού και απέφυγε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες (ραφιναριμένα δημητριακά, κέικ κ.α.).

Μια δίαιτα βασισμένη στη μεσογειακή διατροφή και ένα μέτριας έντασης σωματική άσκηση είναι η καλύτερη ασπίδα προστασίας για την υγεία σου και την διατήρηση του βάρους σου.

Μαριαλένα Γαλανού
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: margi.59@hotmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%