• Πέμπτη, 22 Αύγουστος 2019 | 09:56
Είμαι πολύ αδύνατη και θέλω να παχύνω, αλλά πως; Είμαι πολύ αδύνατη και θέλω να παχύνω, αλλά πως;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Είμαι αδύνατη (45 κιλα). Θέλω πολύ να παχύνω, πως;

Δεν μας δίνετε τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε για να σας πούμε πιο θα ήταν το ιδανικό σας βάρος. Παρόλα αυτά για να αυξήσεις το βάρος σου πρέπει να αυξήσεις τις θερμίδες που καταναλώνεις.

Σημαντικό είναι όμως να δώσεις έμφαση όχι μόνο στις θερμίδες ενός τροφίμου αλλά και στην περιεκτικότητα του σε θρεπτικά συστατικά.

Παρακάτω σου παραθέτω ορισμένες οδηγίες για να πετύχεις το στόχο σου:

  • Κατανάλωσε καθημερινά 5-6 γεύματα, ώστε να αποφύγεις μια υποθερμιδική δίαιτα.
  • Προτίμησε πλήρες γάλα και πλήρες γιαούρτι τα οποία περιέχουν περισσότερες θερμίδες.
  • Κατανάλωσε ξηρούς καρπούς, ελιές, αβοκάντο, πρόσθεσε τους σε σαλάτες, στο γιαούρτι, ανάμειξε τους με αποξηραμένα φρούτα.
  • Απέφυγε την κατανάλωση νερού κατά τη διάρκεια των γευμάτων, καταλαμβάνουν σημαντικό χώρο στο στομάχι.
  • Ένα θρεπτικό σνακ πριν τον ύπνο θα σε βοηθήσει να φτάσεις στον ημερήσιο ενεργειακό σου στόχο.
  • Κάθε γεύμα να το συνοδεύεις με ψωμί ή ρύζι ή μακαρόνια ή πατάτες (φούρνου ή βραστές).
  • Πρόσθεσε ελαιόλαδο σε όλες τις σαλάτες και τα φαγητά.

Χριστίνα Αβραμίδη
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%