• Σάββατο, 16 Νοέμβριος 2019 | 03:45
Το ενδιαφέρον για το Ελαιοπουλάκι ξεπέρασε κάθε προηγούμενο στην ANUGA 2019 Το ενδιαφέρον για το Ελαιοπουλάκι ξεπέρασε κάθε προηγούμενο στην ANUGA 2019

Η συμμετοχή της Αγγελάκης στην ANUGA  2019, στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία σύμφωνα με τα στελέχη της επιχείρησης που πλαισίωσαν την συμμετοχή.

Η Διεθνής Έκθεση που πραγματοποιήθηκε από τις 05 έως 09 Οκτωβρίου 2019 στη Γερμανία, γιορτάζει φέτος τα 100 χρόνια από την 1η της διοργάνωση και αποτελεί πόλο έλξης για  περισσότερους από 165.000 Διεθνείς επισκέπτες.

Η συμμετοχή της ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΑΕ, αποτέλεσε την μοναδική ελληνική συμμετοχή στον τομέα των πουλερικών και κατάφερε να ξεχωρίσει ανάμεσα σε πτηνοτροφικές εταιρείες κολοσσούς από όλο τον κόσμο, τόσο με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του περιπτέρου της με κεντρικό θέμα την Ελιά, όσο και με το καινοτόμο προϊόν της. Το Ελαιοπουλάκι εντυπωσίασε τους επισκέπτες με την μοναδική γεύση και υφή του.

Η κα Έλενα Καραγιάννη, Διευθύντρια Marketing της ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε., δήλωσε σχετικά: “ Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα της συμμετοχής μας στην φετινή ANUGA. Καταρρίψαμε κάθε προηγούμενο ρεκόρ τόσο από πλευράς ποσότητας όσο και ποιότητας επαφών εντός και εκτός Ευρώπης. Είναι ιδιαίτερη τιμή για εμάς να δεχόμαστε συγχαρητήρια για το προϊόν μας από υφιστάμενους πελάτες, επισκέπτες αλλά και ανταγωνιστές από άλλες χώρες. Στόχος μας είναι η ανάπτυξη της επιτυχημένης τοποθέτησης του προϊόντος στην κεντρική Ευρώπη και η διείσδυση σε νέες αγορές, εντός και εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ειδικότερα, με την είσοδο του προϊόντος στα ΗΑΕ να είναι προ των πυλών, η ανάπτυξη στην αγορά της Μέσης Ανατολής αποτελεί για την Αγγελάκης ΑΕ έναν από τους πρωταρχικούς εξαγωγικούς στόχους”.

Λίγα Λόγια για την ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ ΑΕ

Η οικογένεια Αγγελάκης ξεκίνησε την ενασχόληση της με την πτηνοτροφία το 1962. Διατηρώντας της αξίες της παραδοσιακής πτηνοτροφίας η οικογενειακή επιχείρηση εξελίχθηκε με ζήλο και μεράκι σε μία σύγχρονη, καθετοποιημένη μονάδα παραγωγής κοτόπουλου. Πλέον η νέα γενιά της οικογένειας Αγγελάκη βρίσκεται στο τιμόνι της εταιρείας, δίνοντας δυναμισμό στην επιχειρηματική εξέλιξη, διαφυλάσσοντας τις οικογενειακές αρχές και αξίες που φέρει το όνομα Αγγελάκης. Μια γνώση που περνάει από γενιά σε γενιά. Το 2009 η εταιρεία παρουσίασε το Ελαιοπουλακι, ένα μοναδικό προϊόν με πατενταρισμένο τρόπο εκτροφής, ως επισφράγισμα της διάθεσης για καινοτομία που χαρακτηρίζει την εταιρεία. Το προϊόν έχει κερδίσει αρκετές διακρίσεις αλλά κυρίως έχει καταφέρει να κερδίσει την προτίμηση και την εμπιστοσύνη των φανατικών καταναλωτών του.

Σήμερα, η Αγγελάκης ΑΕ με έδρα τον Πούρνο Ευβοίας, απασχολεί περισσότερους από 200 εργαζομένους, συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες αλυσίδες Super Market, έχει στο ενεργητικό της μακροχρόνιες συνεργασίες με εταιρείες μαζικής εστίασης, ενώ καταγράφει εξαγωγική δραστηριότητα σε περισσότερες από 10 χώρες.

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%