• Τρίτη, 23 Ιούλιος 2019 | 21:23
Επιθυμώ να αυξήσω το βάρος μου Επιθυμώ να αυξήσω το βάρος μου

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Καλησπέρα, ονομάζομαι Ν. και επιθυμώ να αυξήσω το βάρος μου. Είμαι 57 kg και το ύψος μου 1,75 cm ανέκαθεν είχα αυτό το βάρος και μόνο στο στρατό έφτασα 68 kg.

Καλησπέρα Ν.,

Στην αύξηση βάρους ο κύριος στόχος είναι τα κιλά που θα προστεθούν να μην είναι μόνο λίπος αλλά και μυϊκό ιστό. Επιπρόσθετα, οι θερμίδες που θα προσλάβετε να προέρχονται από υγιεινές τροφές.

Τέλος, οι διατροφικές οδηγίες που θα μπορούσαν να συμβάλλουν στηυ βελτίωση/αύξηση του σωματικού βάρους έχουν ως εξής:

  • Να εφαρμόζεις συχνότητα γευμάτων (πρωινό, δεκατιανό, απογευματινό, βραδινό).
  • Να τρως από όλες τις ομάδες τροφίμων.
  • Να αυξήσεις: χυμούς, γάλα.
  • Κατανάλωση σνακ: μπάρες δημητριακών ολικής αλέσεως, cream crackers σίκαλης, μπισκότα, ρυζογκοφρέτες, φρούτα, κρέμες, γάλα, ρυζόγαλο , γιαούρτι, χυμοί.
  • Καθημερινή κατανάλωση ξηρών καρπών
  • Καθημερινά να τρως 1-2 μπανάνες. 
  • Τα φαγητά σου να τα συνοδεύεις πάντα με ψωμί και ελιές
  • Πριν τον ύπνο να πίνεις 1 ποτήρι γάλα με μέλι.
  • Το κρέας, το κοτόπουλο, το ψάρι να τα συνοδεύεις πάντα με ελιές και τυρί και ρύζι ή μακαρόνια ή πατάτες.
  • Να τρως το βράδυ το ίδιο φαγητό με το μεσημεριανό.
  • Μετά το φαγητό να πίνεις 1 ποτήρι χυμό ή να τρως 1 φρούτο.
  • Να τρως σιγά και να μασάς καλά.
  • Μην πίνεις υγρά ταυτόχρονα με το φαγητό σου και τη σαλάτα να την τρως στο τέλος του γεύματος για να μην φουσκώσεις.
  • Αυξήστε την κατανάλωση θαλασσινών και ψαριών, τα οποία θα σας καλά λιπαρά, κυρίως ω-3.
  • Προσθέστε στο φαγητό σας ελαιόλαδο και αποφύγετε το ηλιέλαιο και το βούτυρο. Ο λόγος που σας τονίζω τα παραπάνω τρόφιμα είναι το γεγονός ότι με αυτά θα αυξήσετε και τις θερμίδες που προσλαμβάνετε, αλλά ταυτόχρονα αυτά θα σας προσφέρουν αγγειοπροστασία και δεν θα επηρεάσουν τα επίπεδα της «κακής» χοληστερίνης στο αίμα, LDL, αντιθέτως θα βελτιώσουν τα επίπεδα της «καλής» χοληστερίνης, HDL. 
  • Αυξήστε ελαφρώς τις ποσότητες φαγητού που καταναλώνετε κατά τη διάρκεια των γευμάτων.
  • Δεν σας συνιστούμε να αυξήσετε τις θερμίδες που προσλαμβάνετε καταναλώνοντας ζάχαρη και γλυκά, καθώς αυτές οι τροφές μπορούν να σας επηρεάσουν αρνητικά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και επιπλέον την έκκριση και τη λειτουργία της ινσουλίνης.
  • Η κατανάλωση φαγητών πλούσιων σε πρωτεΐνες, όπως κρέας, αυγά, θα σας βοηθήσουν στην επίτευξη του στόχου σας έμμεσα. Έμμεσα διότι σε συνδυασμό με σωματική άσκηση θα πραγματοποιηθεί η αύξηση του βάρους σας.
  • Τέλος, η ένταξη σωματικής άσκησης στην καθημερινότητά σας η οποία περιλαμβάνει και ασκήσεις αντίστασης (βάρη) θα αυξήσουν τη μυϊκή σας μάζα αποτελεσματικά.

Εβελίνα Ρουσνάκ
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: [email protected]

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%