• Κυριακή, 26 Μάιος 2019 | 14:28
Έχασα 24 κιλά. Πόσες θερμίδες πρέπει να τρώω για να τα συντηρήσω και πόσο πρέπει να γυμνάζομαι?
Έχασα 24 κιλά. Πόσες θερμίδες πρέπει να τρώω για να τα συντηρήσω και πόσο πρέπει να γυμνάζομαι?

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση:  Είμαι 61 κιλά και έχω ύψος 1,70. Πριν από 6 μήνες ζύγιζα 85, κατάφερα να χάσω 24 κιλά με διατροφή και γυμναστική (2 ώρες στατικό ποδήλατο τη μέρα ). Πόσες θερμίδες πρέπει να τρώω για να τα συντηρήσω και πόσο πρέπει να γυμνάζομαι ?

Το σημερινό σου βάρος βρίσκεται σε φυσιολογικά επίπεδα. Οι ημερήσιες θερμίδες που πρέπει να προσλαμβάνεις και που αντιστοιχούν σε μια μέση γυναίκα είναι περίπου 1800 -2000 kcal.

Διατηρείς το ίδιο σωματικό βάρος όταν οι θερμίδες που προσλαμβάνεις από τις τροφές είναι περίπου ίσες μ’ αυτές που δαπανάς.

Έτσι η σταθεροποίηση του σωματικού σου βάρους επιτυγχάνεται, όταν εντάξεις τους κανόνες της υγιεινής διατροφής στη ζωή σου με τέτοιο τρόπο, ώστε να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας σου.

Έτσι, τα μυστικά για μακρόχρονη συντήρηση βάρους σου έχουν ως εξής:

  • Αρχικά, πρέπει να προσέξεις η δίαιτα σου να ακολουθεί τις βασικές αρχές της μεσογειακής διατροφής
  • Να καταναλώνεις τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά όπως φρούτα, λαχανικά, όσπρια, ανάλατοι ξηροί καρποί, ζυμαρικά και δημητριακά ολικής, ψωμί πολύσπορο, καστανό αναποφλοίωτο ρύζι).
  • Η πρόσθετη πηγή λιπαρών που θα πρέπει να χρησιμοποιείς είναι το ελαιόλαδο σε ελεγχόμενη όμως ποσότητα (2-3 κ.σ. ημερησίως)
  • Να έχεις πάντα μαζί σου σνακ χαμηλών θερμίδων και λίπους (π.χ. Ρυζογκοφρέτεςc, cream crackers σικάλεως, φρούτα, μπάρες δημητριακών ολικής αλέσεως, ανάλατοι ξηροί καρποί)
  • Να πίνεις νερό ακόμα και αν δεν διψάς ή ροφήματα όπως πράσινο τσάι, ημίπαχο γάλα, φυσικούς χυμούς.
  • Όσο πιο συχνά τρως τόσο το καλύτερο.  Αν παραλείπεις συστηματικά γεύματα, αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μη γίνονται σωστές καύσεις στον οργανισμό σου.
  • Ακολούθησε καθημερινή φυσική δραστηριότητα. Το ποδήλατο θα σε βοηθήσει σημαντικά στην διατήρηση του βάρους σου. Ακόμα και το βάδισμα όμως εξασφαλίζει μακροζωία αφού μισή ώρα περπάτημα την ημέρα μπορούν να γυρίσουν το βιολογικό σου ρολόι πίσω 6-8 χρόνια!

Μαριαλένα Γαλανού
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: [email protected]

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%