• Τρίτη, 25 Ιούνιος 2019 | 15:10
Έχω αυξημένο σάκχαρο | Ποιες τροφές μπορώ να καταναλώνω; Έχω αυξημένο σάκχαρο | Ποιες τροφές μπορώ να καταναλώνω;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

 

Έχω ανεβασμένο σάκχαρο και θα ήθελα να μάθω ποιες τροφές θα πρέπει να τρώω που να κάνουν καλό στο σάκχαρο.

Το πρώτο μέλημα είναι η μείωση του σωματικό βάρος σας στην περίπτωση που αυτό είναι αυξημένο.
Σε γενικές γραμμές μπορείτε να ακολουθήσετε τις παρακάτω διαιτητικές συστάσεις.
  • Μη μένετε νηστικοί για πάνω από 3 ώρες: τα τακτικά γεύματα βοηθούν στη ομαλή ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου.
  • Καταναλώνετε τρόφιμα από όλες τις ομάδες. Έτσι επιτυγχάνεται καλύτερος έλεγχος του σακχάρου και προκαλείται πιο εύκολα το αίσθημα του κορεσμού.
  • Καταναλώνετε, δημητριακά και ζυμαρικά ολικής άλεσης, τα οποία περιέχουν σύνθετους υδατάνθρακες και φυτικές ίνες που διατηρούν σταθερά τα επίπεδα γλυκόζης.
  • Περιορίστε την κατανάλωση της ζάχαρης και των γλυκών που περιέχουν λίπος (πάστες, τούρτες, παγωτό κ.λ.π). Επιλέξτε επιδόρπια χωρίς ζάχαρη με χαμηλά λιπαρά και λίγες θερμίδες, ενώ και στα ροφήματά σας αποφύγετε τη ζάχαρη προσθέτοντας σουκραλόζη, μια γλυκαντική ουσία παράγωγο της ζάχαρης που προσφέρει γλυκιά γεύση χωρίς θερμίδες.
  • Περιορίστε την κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών οξέων όπως κόκκινο κρέας, βούτυρο, γλυκίσματα (γλυκά ζαχαροπλαστείου, κρουασάν κ.ά.), έτοιμα και συσκευασμένα τρόφιμα (γαριδάκια, τυρόπιτα, κασερόπιτα, κ.ά.), πλήρη γαλακτοκομικά, κίτρινα τυριά κ.ά. Στην αγορά κυκλοφορούν  επιδόρπια νέας γενιάς χωρίς ζάχαρη που συνδυάζουν χαμηλό θερμιδικό φορτίο, χαμηλό Γλυκαιμικό Δείκτη, φυτικές ίνες και λίγα λιπαρά, κατάλληλα για διαβητικούς.
  • Καταναλώνετε καθημερινά 2 ποτήρια πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες: Κλινικές μελέτες σε πειραματόζωα δείχνουν πως το πράσινο τσάι συμβάλλει στην πρόληψη του διαβήτη και ρυθμίζει τα επίπεδα γλυκόζης αίματος, λόγω της υψηλής του περιεκτικότητας σε επιγαλλοκατεχίνη (EGC), που αποτελεί ενεργή μορφή των κατεχινών με ισχυρή αντιοξειδωτική δράση.
  • Να διαβάζετε τις διατροφικές ετικέτες των τυποποιημένων τροφίμων: ελέγξτε την περιεκτικότητα του τροφίμου σε κορεσμένο (κακό) λίπος, στην ποσότητα του νατρίου (αλατιού) και των σακχάρων που περιέχουν. Αυτό θα σας βοηθήσει να κάνετε πιο υγιεινές επιλογές!
  • Εντάξετε καθημερινή φυσική δραστηριότητα.
  • Καταναλώνετε τρόφιμα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Ο Γλυκαιμικός Δείκτης ενός τροφίμου χαρακτηρίζεται χαμηλός όταν κυμαίνεται μεταξύ 0-55 σε μια κλίμακα 0-100. Οι τροφές χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη συμβάλλουν στον καλύτερο έλεγχο των επιπέδων του σακχάρου αλλά και στην απώλεια βάρους, όπως προκύπτει από πρόσφατες κλινικές μελέτες.

Δρ. Δημήτρης Γρηγοράκης - ΔιαιτολόγοςΔημήτρης Γρηγοράκης
Κλινικός Διαιτολόγος- Διατροφολόγος,PhD
Επιστημονικός Διευθυντής ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ - Πρόεδρος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας
Κολωνάκι: Σκουφά 32, Τηλ: 2103647517
Άνω Πατήσια: Πρόμπονα 27 & Επινίκου, Τηλ: 2102520977
Email: [email protected]

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%