• Παρασκευή, 22 Μάρτιος 2019 | 22:23
Γέννησα, είμαι 55 κιλά αλλά έχω λίπος στα πόδια και στην κοιλιά
Γέννησα, είμαι 55 κιλά αλλά έχω λίπος στα πόδια και στην κοιλιά

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Γειά σας! Πέρασαν 5 μήνες από τότε που γέννησα, ήμουν 68 κιλά τώρα είμαι 55 αλλά δεν φαίνομαι για 55, έχω λίπος στα πόδια και στην κοιλιά .Τι μπορώ να κάνω για να χάσω το λίπος μου;

Γειά σου  Μ.,

Αυτό που χρειάζεσαι για να χάσεις τα κιλά που θέλεις είναι να ακολουθήσεις ένα ισορροπημένο και υγιεινό πρόγραμμα διατροφής χωρίς στερήσεις.

  • Κατανάλωσε μέσα στην ημέρα σου 2 με 3 μερίδες γαλακτοκομικών προϊόντων, 2-3 μερίδες φρούτων ,3-4 μερίδες λαχανικών.
  • Καλό θα είναι να αποφεύγεις τη ζάχαρη , όπως επίσης και τα προϊόντα στα οποία περιέχεται .
  • Δώσε προσοχή στην ενυδάτωση του οργανισμού σου !Πίνε 8-10 ποτήρια νερό την ημέρα ,φυσικούς χυμούς φρούτων και τσάι ή ροφήματα χωρίς προσθήκη ζάχαρης .
  • Περιόρισε το αλάτι και τις κρυφές πηγές του. Μπορείς να βάλεις μπαχαρικά αντί αυτού για να ενισχύσεις τη γεύση των γευμάτων σου.
  • Προσπάθησε το βραδινό σου γεύμα να είναι όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ  και απέφυγε την κατανάλωση φαγητού αργά το βράδυ .
  • Μπορείς  να καταναλώνεις  καθημερινά 30γρ. ανάλατους ξηρούς καρπούς, οι οποίοι βοηθούν στην απώλεια λίπους.
  •  Κατανάλωσε ψάρια  2-3 φορές την εβδομάδα .Τα ψάρια συμβάλλουν  στη μείωση του λίπους της κοιλιάς λόγω της υψηλή περιεκτικότητας τους  σε ω-3 λιπαρά οξέα .
  • Ξεκίνα γυμναστική με 30 -40 λεπτά περπάτημα ή τρέξιμο που θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις την κατανομή λίπους στο σώμα σου.

Δάφνη Γκούμα
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: goumadafni@gmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%