• Δευτέρα, 19 Αύγουστος 2019 | 15:39
Ο γιατρός μου είπε να πάρω σκόνη αδυνατίσματος Ο γιατρός μου είπε να πάρω σκόνη αδυνατίσματος

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Είμαι 37 χρονών! Έχω ύψος 1.65 και ζυγίζω 99.06( τα κιλά τα πήρα μέσα σε 2 μήνες απότομα) Ποτέ δεν ήμουν τόσο, πάχυνα λόγω θυρεοειδή !! Παίρνω θυροξίνη 50 μg και βιταμίνη D! Τι μπορώ να κάνω να τα χάσω; Τα δοκίμασα όλα αλλά τίποτα δεν πιάνει. Ο γιατρός μου είπε μπορώ να πάρω σκόνη αδυνατίσματος!! Το δοκίμασα ούτε αυτό πιάνει. Τώρα ξανά αγόρασα πάλι! Από το πάχος μου πονάω! Δεν έχω μεταβολισμό τι μπορώ να κάνω για να αδυνατίσω!  Σας ευχαριστώ πολύ!

Σύμφωνα με το βάρος και το ύψος σου κατατάσσεσαι στα άτομα με παχυσαρκία.

Αρχικά θα σου πρότεινα να κάνεις μια άμεση επίσκεψη σε κάποιον ενδοκρινολόγο προκειμένου να βεβαιωθείς ότι ο θυρεοειδής αδένας είναι απόλυτα ρυθμισμένος.

Ο ιδανικός τρόπος για να έχεις την απώλεια βάρους που επιθυμείς είναι να ξεκινήσεις μια ισορροπημένη διατροφή με όλα τα θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα για την καλή λειτουργία του οργανισμού σου και όχι με τη βοήθεια οποιουδήποτε σκευάσματος που μπορεί να προκαλέσει μακροπρόθεσμα προβλήματα.

Μερικές συμβουλές διατροφής, για να ξεκινήσεις:

  • Κάνε μικρά και συχνά γεύματα έτσι ώστε να ενεργοποιήσεις το μεταβολισμό σου και να κάνεις περισσότερες καύσεις .
  • Τροφές όπως το κρέας, κοτόπουλο, τα ψάρια, τα αυγά και τα οστρακοειδή περιέχουν βιταμίνη B12 η οποία συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα.
  • Πίνε αρκετό νερό το οποίο συμβάλλει στην απώλεια βάρους και επιπλέον σε κρατά ενυδατωμένη .
  • Κατανάλωσε 2-3 ποτήρια πράσινο τσάι μέσα στην ημέρα σου, διότι περιέχει φυσικά αντιοξειδωτικά που ενισχύουν το μεταβολισμό και συμβάλλουν στη μείωση του κοιλιακού λίπους.
  • Βάλε στο διαιτολόγιό σου 3 μερίδες γαλακτοκομικών με χαμηλά λιπαρά ανά ημέρα .
  • Αντικατέστησε το ψωμί και τα δημητριακά με προϊόντα ολικής αλέσεως (μαύρο ψωμί, φρυγανιές ολικής, καστανό/αναποφλοίωτο ρύζι, δημητριακά/ζυμαρικά ολικής αλέσεως).

Ο συνδυασμός όλων των παραπάνω με 30-40 λεπτά  καθημερινής φυσικής δραστηριότητας θα συμβάλλει στην γρηγορότερη επίτευξη των στόχων σου, αλλά ιδανικά θα ήταν να ξεκινήσεις ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής με τη βοήθεια κάποιου πτυχιούχου Διαιτολόγου - Διατροφολόγου.

Δάφνη Γκούμα
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: [email protected]

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%