• Σάββατο, 25 Μάιος 2019 | 09:56
Πως γίνεται να χάσω κιλά γρήγορα, τι πρέπει να προσέξω πιο πολύ;
Πως γίνεται να χάσω κιλά γρήγορα, τι πρέπει να προσέξω πιο πολύ;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Είμαι 20 ετων έχω ύψος 1,70 και ζυγίζω 82 κιλα. Θέλω να χάσω όσο πιο γρήγορα γίνεται. Δεν νιώθω καθόλου καλά με τον εαυτό μου... όλο το λίπος συσσωρεύεται στη περιοχή της κοιλιάς. Πως γίνεται να χάσω γρήγορα; Βοηθάει το πράσινο τσάι; Αληθεύουν οι φήμες ότι υπάρχει δυνατότητα να χάσει κανείς 6 κιλα σε ένα μήνα; τι πρέπει να προσέξω πιο πολύ;

Καλησπέρα,

Ο ψυχολογικός παράγοντας είναι πολύ σημαντικός και κατανοώ το άγχος σου να χάσεις κιλά αλλά πρέπει να έχεις θέληση επιμονή και υπομονή για να τα καταφέρεις. Μην αγχώνεσαι λοιπόν, διότι το άγχος μπλοκάρει το μεταβολισμό.

Να θέτεις εβδομαδιαίους στόχους για τη βελτίωση της διατροφής σου. Για παράδειγμα κάθε εβδομάδα να προσθέτεις όλο και περισσότερα λαχανικά και φρούτα στα πέντε γεύματα της ημέρας. Οι αλλαγές γίνονται λίγο λίγο. Οι ακραίες αλλαγές συνήθως οδηγούν σε απογοήτευση και κούραση. Ένα βήμα τη φορά είναι καλύτερα.

Μείωσε το άγχος. Χρόνιο στρες αυξάνει τα επίπεδα κορτιζόλης στο αίμα. Η κορτιζόλη ενθαρρύνει το λίπος της κοιλιάς με δύο τρόπους: 1) Ενεργοποιεί την επιθυμία για γλυκά και λιπαρά τρόφιμα 2) Σηματοδοτεί στο σώμα να αποθηκεύει περισσότερο λίπος στην κοιλιά.

  • Μη μένεις νηστική για πολλές ώρες.
  • Αύξησε την ημερήσια κατανάλωση νερού στα δέκα με δώδεκα ποτήρια.
  • Συνδύασε τη συστηματική άσκηση με την ισορροπημένη διατροφή.]
  • Για να αντιμετωπίσεις τα πρηξίματα είναι σημαντικό να περιορίσεις την πρόσληψη αλατιού.
  • Πολλές φορές ο οργανισμός χρειάζεται και χρόνο για να δεχτεί μία καινούρια διατροφική συνήθεια. Η υπομονή είναι αρετή!

Για να καταπολεμήσεις το κοιλιακό λίπος καλό είναι να ακολουθείς αυτές τις οδηγίες:

  • Πίνε καθημερινά 3-4 ποτήρια πράσινο τσάι με κανέλα.
  • Κατανάλωνε καθημερινά τρόφιμα ολικής αλέσεως (ψωμί πολύσπορο, καστανό/αναποφλοίωτο ρύζι, δημητριακά/ζυμαρικά ολικής αλέσεως).
  • Κατανάλωνε καθημερινά 3 μερίδες γαλακτοκομικών χαμηλών σε λιπαρά (γάλα, γιαούρτι, τυρί)
  • Κατανάλωνε 1-2 φορές εβδομαδιαία ψάρια.
  • Περιόρισε το αλκοόλ.

Συστηματική φυσική δραστηριότητα. Η άσκηση με βάρη μπορεί να βοηθήσει να αποβληθεί το λίπος της κοιλιάς με την παράλληλη απόκτηση μυών, η οποία αυξάνει το μεταβολισμό.

Μαριαλένα Γαλανού
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: [email protected]

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%