• Κυριακή, 26 Μάιος 2019 | 11:00
Γυμνάζομαι καθημερινά, προσέχω την διατροφή μου και δεν έχω χάσει κιλό
Γυμνάζομαι καθημερινά, προσέχω την διατροφή μου και δεν έχω χάσει κιλό

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

Ερώτηση: Ειμαι 53 χρονων 98 κιλα γυμναζομαι καθημερινα προσεχω την διατροφη μου και δεν εχασα κιλο εχει 8 μηνες τι γινεται???

Απάντηση: Μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή σε συνδυασμό με άσκηση θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος. Εάν η δίαιτα γίνεται ταυτόχρονα με άσκηση πολύ πιθανό η ζυγαριά να μην δείχνει την αντίστοιχη απώλεια βάρους. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η άσκηση κάνει τους μυς να αποθηκεύουν υδατάνθρακες με την μορφή γλυκογόνου, διαδικασία που οδηγεί και σε κατακράτηση νερού μέσα στον μυ η οποία μπορεί να φτάσει έως και τα 1- 2 κιλά.

Δώστε λοιπόν έμφαση σε αερόβια άσκηση (διάδρομο, περπάτημα, ελλειπτικό), τα οποία μειώνουν τις κατακρατήσεις. Μετά από 4-5 εβδομάδες άσκησης η απώλεια κιλών θα είναι εμφανής τόσο εξαιτίας της δίαιτας όσο και της άσκησης.

Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές για μια ισορροπημένη διατροφή:

  • Καταναλώνετε καθημερινά ένα καλό πρωινό που θα είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες (δημητριακά ολικής, ψωμί ολικής, χυμός φρούτων), πρωτεΐνες (γάλα, γιαούρτι) και καλά λιπαρά (ταχίνι, ξηροί καρποί)
  • Να καταναλώνετε μικρά και συχνά γεύματα. Μ’ αυτό τον τρόπο ενεργοποιείται τον μεταβολισμό σας.
  • Προτιμήστε άπαχα κρέατα (πουλερικά, φιλέτο μοσχαριού, ψαρονέφρι, ψάρια)
  • Καταναλώστε καθημερινά τουλάχιστον 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών.
  • Καταναλώστε καθημερινά 6 – 8 ποτήρια υγρών (νερό, χυμοί, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, ημίπαχο γάλα, τσάι, ρόφημα κρόκου κοζάνης).

Αλεξιάννα Τριανταφύλλου
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, ΒSc
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr

[email protected]

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%