• Παρασκευή, 22 Μάρτιος 2019 | 22:28
Θα ήθελα να προσπαθήσω να αδυνατίσω μόνη μου
Θα ήθελα να προσπαθήσω να αδυνατίσω μόνη μου

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Καλησπέρα σας. Είμαι 20 χρονών, έχω ύψος 1,55 και είμαι 98 κιλά. Τον τελευταίο χρόνο έχω παχύνει πολύ και προσπαθώ να χάσω κιλά (επίσης είχα πάει πιο παλιά σε διαιτολόγο αλλά δεν έγινε δουλειά). Θα ήθελα να προσπαθήσω να αδυνατίσω μόνη μου και να χάσω τουλάχιστον για αρχή 20 κιλά. Τι θα με συμβουλεύατε; Επίσης έχω μεγάλες γάμπες. Ποία άσκηση θα προτείνατε;

Καλησπέρα Γ.,

Το σωματικό σου βάρος είναι αρκετά αυξημένο (Δείκτης Μάζας Σώματος 40kg/m2) και θα ήταν προτιμότερο να επισκεφθείς έναν πτυχιούχο διατροφολόγο, ο οποίος θα σου σχεδιάσει ένα εξατομικευμένο διατροφολόγιο πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, ώστε να μειώσεις με ασφάλεια το σωματικό σου βάρος.

Επιπλέον, καλό θα ήταν να συμβουλευθείς και κάποιον ενδοκρινολόγο για να σου συστήσει να κάνεις όλες τις εξετάσεις, που μπορεί να εμπλέκονται στην σωστή λειτουργία του μεταβολισμού.

Όσον αφορά στην άσκηση, ο αρμόδιος για να σου απαντήσει είναι κάποιος πτυχιούχος γυμναστής.

Τέλος, οι βασικές οδηγίες διατροφής για να χάσεις και να συντηρήσεις τα κιλά έχουν ως εξής:

  • Μην κάνεις στερητικές δίαιτες και δίαιτες που υπόσχονται μεγάλη απώλεια κιλών σε μικρό χρονικό διάστημα. Μην αγχώνεσαι, κιλά είναι και θα φύγουν, με την ανάλογη προσπάθεια.
  • Εξόπλισε την κουζίνα σου με υγιεινά σνακ, ώστε όταν θέλεις να φας κάτι να έχεις να διαλέξεις μεταξύ ενός φρούτο ή μιας μπάρας δημητριακών ή γιαούρτι με ξηρούς καρπούς. Όσο γρήγορα και να θέλεις να χάσεις βάρος, μην πέσεις κάτω από τις 1.200 θερμίδες.
  • Κοιμήσου σωστά. Έρευνες έδειξαν ότι όσοι καταφέρνουν να κοιμηθούν τουλάχιστον επτά ώρες χάνουν πιο εύκολα τα κιλά, σε σχέση με όσους κοιμούνται μόνο πέντε ώρες.
  • Εβδομαδιαία: Κρέας ή κοτόπουλο (2-3 φορές), αυγά (2 την εβδομάδα), ψάρι (1-2 φορές) Το ψάρι (1-2 φορές) είναι μια εξαιρετική τροφή, αφού λόγω των ω-3 λίπαρών, βοηθάει στην ανάπτυξη του εγκεφάλου.
  • Ημερησίως: 3-4 μερίδες λαχανικών, 2-3 μερίδες φρούτων, 3-4 μερίδες γαλακτοκομικών(γάλα, τυρί γιαούρτι), 1 χούφτα ξηρών καρπών.
  • Να προτιμάς ολικής άλεσης! Ψωμί, δημητριακά, αναποφλοίωτο ρύζι, ζυμαρικά ολικής άλεσης.
  • Πολύ νερό! Πίνε πολύ νερό, φυσικούς χυμούς χωρίς ζάχαρη, πράσινο τσάι και ημιαποβουτυρωμένο γάλα θα σε βοηθήσει αποτελεσματικά στην προσπάθεια σου να επανέλθει στο βάρος που είχες.

Γεωργία Καπώλη
Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc
Επιστημονική Διευθύντρια ΑΠΙΣΧΝΑΝΣΙΣ – ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, Νεμέα Κορινθίας
Αντιπρόεδρος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας
kapoli @ logodiatrofis.gr

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%