• Κυριακή, 21 Ιούλιος 2019 | 11:56
Θέλω να κάνω διατροφή ώστε να χάσω χωρίς να ξαναπάρω τα κιλά Θέλω να κάνω διατροφή ώστε να χάσω χωρίς να ξαναπάρω τα κιλά

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Καλησπέρα! Αυτήν την περίοδο βρίσκομαι στα 68 κιλά και έχω ύψος 1,64. Το περασμένο καλοκαίρι έχασα 12 κιλά και είχα φτάσει στα 57. Η διατροφή που ακολούθησα ήταν ελλειπής με αποτέλεσμα μετά από 3 μήνες και ύστερα από μεγάλες ποσότητες φαγητού λόγω πείνας, τα κιλά αυτά να ξαναμπούν. Θέλω να κάνω μια καινούργια αρχή με σωστή διατροφή ώστε να χάσω χωρίς να ξαναπάρω τα κιλά αυτά. Τι μου προτείνετε;

Καλησπέρα Κ.,

Αρχικά, πρέπει να προσέξεις η δίαιτα σου να ακολουθεί τις βασικές αρχές της μεσογειακής διατροφής.

Τα κύρια χαρακτηριστικά της είναι ότι είναι πλούσια σε φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως. Περιλαμβάνει την καθημερινή κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων και τη χρήση του ελαιόλαδου ως το κύριο λίπος της δίαιτας. Ακόμα, περιλαμβάνει την κατανάλωση ψαριών, πουλερικών και οσπρίων σε εβδομαδιαία βάση, ενώ προτείνει τον περιορισμό στην κατανάλωση κόκκινου κρέατος

  • Το σύνολο της ημερήσιας διατροφής πρέπει να μοιράζεται σε 3 κυρίως γεύματα και 2 σνακ.
  • Το φαγητό σου να συμπληρώνεται με άφθονη σαλάτα.
  • Πάντα πρέπει να έχεις μαζί σου σνακ χαμηλών θερμίδων (μπάρες δημητριακών ολικής αλέσεως, φρούτα, χυμοί, γιαούρτι 2%, cream-crackers σίκαλης, ανάλατοι ξηροί καρποί).
  • Να πίνεις καθημερινά 8-10 ποτήρια υγρών (νερό, χυμοί, ημίπαχο γάλα, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, ρόφημα κρόκου κοζάνης, τσάι).

 Πολλοί είναι οι λόγοι που κάποιος ξαναπαίρνει το χαμένο βάρος. Ίσως λοιπόν:

  • Καταναλώνεις πολύ αλάτι. Η μεγάλη πρόσληψη αλατιού ενδέχεται να οδηγήσει σε κατακράτηση περιττών υγρών στο σώμα (κατακράτηση)
  • Παραλείπεις γεύματα. Το να μένεις νηστική δεν είναι λύση για να μειώσεις το σωματικό βάρος. Επιπλέον, το να παραλείπεις βασικές ομάδες τροφίμων, στερεί από τον οργανισμό σημαντικά θρεπτικά συστατικά.
  • Επιστρέφεις στις παλιές σου συνήθειες. Μία από τις καλύτερες στρατηγικές για τη μόνιμη απώλεια βάρους είναι να επικεντρωθείς στα υγιεινά τρόφιμα. Έτσι, αντί να ψάχνεις για μαγικές δίαιτες ας προσπάθησε να κάνεις μικρές αλλαγές που θα λειτουργούν μακροπρόθεσμα, όπως για παράδειγμα να προτιμάς τα τρόφιμα ολικής αλέσεως.
  • Τέλος 20 λεπτά άσκηση ημερησίως είναι πολύ σημαντική και θα σε βοηθήσει στην απώλεια και αργότερα στη συντήρηση του βάρους σου.

Μαριαλένα Γαλανού
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: [email protected]

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%