• Κυριακή, 26 Μάιος 2019 | 18:36
Κάποιες φορές που θα κλέψω στο γεύμα μου θα δω τη ζυγαριά να ανεβαίνει!
Κάποιες φορές που θα κλέψω στο γεύμα μου θα δω τη ζυγαριά να ανεβαίνει!

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Γεια σας, κάνω διατροφή και γυμνάζομαι συστηματικά (3-4 φορές την εβδομάδα) χάνω λίπος αλλά η ζυγαριά, μένει κολλημένη στα ίδια κιλά εδώ και 3 μήνες. Ενώ κάποιες φορές που θα κλέψω στο γεύμα μου θα δω τη ζυγαριά να ανεβαίνει!

Γεια σας Μ.,

Σύμφωνα με αυτά που μας περιγράφετε είναι πολύ πιθανό να υπάρχει κατακράτηση υγρών λόγω της αυξημένης δραστηριότητας και γι’αυτό να έχει κολλήσει η ζυγαριά. Επιπλέον λόγω της αυξημένης άσκησης οι ανάγκες σας  σε υγρά είναι περισσότερες, επομένως αν δεν λαμβάνετε την απαραίτητη ποσότητα υγρών καθημερινά μπορεί να προκληθεί κατακράτηση.

Παρακάτω ακολουθούν κάποιες συμβουλές οι οποίες θα σας βοηθήσουν να κρατήσετε ενυδατωμένο τον οργανισμό σας :

  • Πείτε «ναι »στο νερό! Η πρόσληψη 8-10 ποτήρια νερού την ημέρα συμβάλλουν στην ενυδάτωση του οργανισμού .
  • Καταναλώστε πράσινο τσάι (2-3 ποτήρια καθημερινά)! Περιέχει κατεχίνες που ενεργοποιούν  τον μεταβολισμό και μειώνουν το κοιλιακό λίπος.
  • Βάλτε στη διατροφή σας τα φρούτα και τους χυμούς φρούτων (4-5 μερίδες ημερησίως ) ,καθώς έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό όπως επίσης και τρόφιμα όπως ντομάτα,  αγγούρι, πεπόνι ,καρπούζι κ.α που περιέχουν και αυτά αρκετό νερό και συμβάλλουν στην ενυδάτωση του οργανισμού .
  • Κάντε μικρά και συχνά γεύματα έτσι ώστε να μην πεινάτε κατά τη διάρκεια της ημέρας .
  • Περιορίστε το αλάτι στην διατροφή σας, διότι προκαλεί κατακράτηση υγρών .

Δάφνη Γκούμα
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: [email protected]

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%