• Τετάρτη, 17 Ιούλιος 2019 | 10:26
Τα κιλά με δυσκολεύουν πολύ στην καθημερινότητα μου. Πως μπορώ να αδυνατίσω; Τα κιλά με δυσκολεύουν πολύ στην καθημερινότητα μου. Πως μπορώ να αδυνατίσω;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

Ερώτηση :  Γεια σας! Είμαι 34 ετών, με 1,69 ύψος και 73 κιλά. Έχω κάνει δύο γέννες τα τελευταία 4.5 χρόνια, με την τελευταία να μου έχει αφήσει μεταβολικό σύνδρομο (συνεχίζω να ανεβάζω ζάχαρο μετά από κάθε γεύμα). Προσπαθώ να προσέχω άλλα όταν κόβω τους υδατάνθρακες έχω πτώση ζαχάρου και ζαλάδες. Έχω συμβουλευτεί ήδη ενδροκρινολόγο και μου έχει πει ότι δεν χρειάζομαι ινσουλίνη, παρά μόνο να χάσω κιλά. Τα κιλά αυτά, εκτός από το συγκεκριμένο πρόβλημα υγείας, με δυσκολεύουν πολύ στην καθημερινότητα μου. Πονάω στη μέση, έχω μειωμένη ενέργεια και πολλά άλλα. Πως μπορώ να χάσω κιλά; Να αναφέρω ότι λόγω μικρών παιδιών είμαι στο σπίτι τις περισσότερες ώρες. Ευχαριστώ!

Απάντηση: Σύμφωνα με την αξιολόγηση του Δείκτη Μάζας Σώματός σου (Βάρος/ Ύψος2), το βάρος σε συνάρτηση με το ύψος σου είναι 25,5 kg/m2, δηλαδή βρίσκεται στην κατηγορία Υπέρβαρου (25,0-29,9). Ωστόσο ένα ιδανικό βάρος για εσένα, σύμφωνα με την εξίσωση Hamwi θα ήταν τα 62 κιλά.

Για την επίτευξη του ιδανικού σου βάρους:

  • Ακολουθείστε μικρά και συχνά γεύματα.
  • Αποφύγετε την κατανάλωση φαγητού αργά το βράδυ.
  • Καταναλώστε τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες (κρέας, κοτόπουλο, αυγό), τα οποία ενισχύουν τη μυϊκή μάζα, η οποία με τη σειρά της τονώνει το μεταβολισμό.
  • Καταναλώστε προϊόντα ολικής αλέσεως, όπως μαύρο ψωμί, φρυγανιές ολικής, καστανό/αναποφλοίωτο ρύζι, δημητριακά/ζυμαρικά ολικής αλέσεως.
  • Καταναλώστε καθημερινά 2 - 3 μερίδες γαλακτοκομικών και 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών.
  • Καταναλώστε καθημερινά 30γρ. ανάλατους ξηρούς καρπούς, οι οποίοι βοηθούν στην απώλεια λίπους.
  • Η κατανάλωση υγρών είναι πολύ σημαντική για τη σωστή ενυδάτωσή σας και την καλή λειτουργία του οργανισμού σας (6-8 ποτήρια νερού καθημερινά).
  • Να καταναλώνετε καθημερινά 2 - 3 ποτήρια πράσινο τσάι.

Καλό θα ήταν να επισκεφτείτε έναν πτυχιούχο διαιτολόγο-διατροφολόγο που μπορεί να προσαρμόσει το διαιτολόγιό στις ανάγκες σας.

Όλγα Κριτσίνη
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος 
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: [email protected]

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%