• Πέμπτη, 23 Μάιος 2019 | 06:36
Μαζεύω πολύ λίπος στη μέση, που μπορεί να φαίνεται σαν καμπύλες, αλλά είναι πάχος
Μαζεύω πολύ λίπος στη μέση, που μπορεί να φαίνεται σαν καμπύλες, αλλά είναι πάχος

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

Ερώτηση: Γεια σας! Είμαι 13 χρόνων, έχω ύψος 1,59 και είμαι 58 κιλά. Μαζεύω πολύ λίπος στη μέση, που μπορεί να φαίνεται σαν καμπύλες, αλλά είναι πάχος. Θέλω να χάσω 10 κιλά μέχρι το καλοκαίρι. Μπορείτε να με βοηθήσετε;

Απάντηση: Σε ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με τις καμπύλες ανάπτυξης του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, για κορίτσια ηλικίας έως 18 ετών ανάλογα την ηλικία και το βάρος, βρίσκεσαι μεταξύ 75ης και 90ης εκατοστιαίας θέσης , αυτό σημαίνει πως το βάρος σου είναι φυσιολογικό και πάνω από το 75% των παιδιών της ηλικίας σου έχουν ίδιο βάρος με το δικό σου. Δεν συστήνεται απώλεια άνω των 7 κιλών. Μια επιτυχημένη απώλεια βάρους προϋποθέτει ισορροπία, ποικιλία και μέτρο, συστατικά που θα συμβάλλουν στην απώλεια λιπώδους μάζας και όχι υγρών ή μυϊκού ιστού. Οπλίσου λοιπόν με υπομονή και επιμονή και ακολούθησε τα παρακάτω:

  1. Κατανάλωσε 5-7 μερίδες φρούτων και λαχανικών καθημερινά,
  2. Μην παραλείπεις την κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων: 2-3 μερίδες καθημερινά αντιστοιχούν σε 1 ποτήρι γάλα  1.5%, σε 1 κεσεδάκι γιαούρτι 1.5% και σε 30γρ. τυρί.
  3. Η κατανάλωση υγρών είναι πολύ σημαντική για τη σωστή σου ενυδάτωση και την καλή λειτουργία του οργανισμού σου: 6-8 ποτήρια νερού καθημερινά. Επιπλέον μπορείς να καταναλώνεις φυσικούς χυμούς φρούτων, γάλα.
  4. Κατανάλωσε προϊόντα ολικής αλέσεως, όπως: μαύρο ψωμί, φρυγανιές ολικής, καστανό/αναποφλοίωτο ρύζι, δημητριακά/ζυμαρικά ολικής αλέσεως.
  5. Να συνδυάζεις το κρέας ή το ψάρι σου με κάποιο αμυλούχο τρόφιμο (πατάτα, ρύζι, μακαρόνια, ψωμί) και να μην παραλείπεις ποτέ την κατανάλωση λαχανικών με τη μορφή σαλάτας στα κυρίως γεύματά σου.
  6. Κατανάλωσε 1-2 φορές την εβδομάδα κόκκινο κρέας (μοσχάρι ή χοιρινό).
  7. Κατανάλωσε 3 φορές εβδομαδιαία άσπρο κρέας (κοτόπουλο ή ψάρι).
  8. Μην ξεχνάς την άσκηση: 30-40min ημερησίως φυσική δραστηριότητα θα συμβάλλουν σημαντικά στην επίτευξη του στόχου σου.

Ωστόσο, καλό είναι να επισκεφθείς έναν πτυχιούχο διατροφολόγο προκειμένου να σου σχεδιάσει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής προσαρμοσμένο στις ιδιαίτερες ανάγκες της ηλικίας σου.

Βιολέττα Τζεμολλάρι
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr 
violettzemollari @ yahoo.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%