• Σάββατο, 07 Δεκέμβριος 2019 | 09:03
Με την εγκυμοσύνη πήρα 10 κιλά. Πότε θα φύγουν; Με την εγκυμοσύνη πήρα 10 κιλά. Πότε θα φύγουν;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

Ερώτηση : Χαίρετε. Είμαι 68 κιλά με ύψος 1,66. Έχουν περάσει 4 μηνες που γέννησα το δεύτερο παιδί μου και θηλάζω αποκλειστικά. Λόγω άδεια μητρότητας δεν εργάζομαι ακόμα. Πριν την εγκυμοσύνη ζύγισα 58 κιλά. Πότε θα φύγουν τα κιλά; Παίζει ρόλο ότι θηλάζω και δεν χάνω; σκέφτομαι να ξεκινήσω zumba. Από θέμα διατροφής, τι να κάνω; Ευχαριστώ

Απάντηση: Αγαπητή, 

Η μη θηλάζουσα μητέρα δεν χρειάζεται τις ίδιες θερμίδες όπως η θηλάζουσα μητέρα αλλά η ζωή της έχει γίνει  πιο απαιτητική λόγω της αλλαγής του νυκτήμερου  κύκλου και του απαιτητικού τρόπου  ζωής είναι περισσότερες από  τις φυσιολογικές για να καλύψει τις ενεργειακές.  

Λόγω τις εγκυμοσύνης υπάρχουν περισσότερες  ελλείψεις θρεπτικών συστατικών όποτε  :

  • Πρωτεΐνη: Είναι απαραίτητες 2 μερίδες ημερησίως για τη σωστή σύσταση του μητρικού γάλακτος. Η πρωτεΐνη βρίσκεται σε τροφές όπως το κρέας, το ψάρι, τα αυγά, τα όσπρια, τα γαλακτοκομικά και τους ξηρούς καρπούς. Μια μερίδα πρωτεΐνης αντιστοιχεί σε ½ φλιτζάνι όσπρια ή 60-100γρ κρέας ή 2 μικρά αυγά ή 1/3 του φλιτζανιού ξηρούς καρπούς. Η επαρκής λήψη πρωτεΐνης είναι απαραίτητη για να διαφυλαχθούν οι αποθήκες σιδήρου της θηλάζουσας μητέρας κατά τη διάρκεια του θηλασμού.
  • Δημητριακά: 5-7 μερίδες την ημέρα. Η ομάδα αυτή περιλαμβάνει τροφές όπως το ψωμί, τα δημητριακά πρωινού, το ρύζι, τα μακαρόνια και τα κράκερ.
  • Φρούτα: 3-5 μερίδες την ημέρα.
  • Λαχανικά: 3-5 μερίδες την ημέρα.
  • Γαλακτοκομικά: 3 μερίδες την ημέρα. Η ομάδα περιλαμβάνει το γάλα, το γιαούρτι και το τυρί. Προκειμένου να μη χρειαστεί η θηλάζουσα να χρησιμοποιήσει τα αποθέματα ασβεστίου της θα πρέπει να υπάρχει επαρκής λήψη ασβεστίου από τα γαλακτοκομικά προϊόντα στη διατροφή της.

Ισχύει  το ίδιο ακριβώς με της θηλάζουσες μητέρες  είναι δύο έως τρεις μήνες μετά τον τοκετό, όταν θα αρχίσετε να ανακτάτε τις δυνάμεις σας ή όταν η περίοδός σας επανέλθει κανονικά για να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα διατροφής   και να δείτε την αναμενόμενη απώλεια . Όσο για την άσκηση  θα πρέπει να ρωτήσετε ον γυναικολόγο σας για  την ιδανική περίοδο για να ξεκινήσετε άσκηση.

Έφη Δέδε
Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, BSc
Επιστημονική Υπεύθυνη ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ, Άνω Λιόσια
Ιδρυτικό Μέλος Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας
dede @ logodiatrofis.gr

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%