• Πέμπτη, 17 Οκτώβριος 2019 | 14:30
Μήπως χρειάζομαι κάποια άσκηση για την κοιλιά; Μήπως χρειάζομαι κάποια άσκηση για την κοιλιά;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Γεια σας. Είμαι 36 χρονών, 1,66 ύψος και 62 κιλά. Έχω δύο παιδιά. Στο δεύτερο πήρα 30 κιλά και κατάφερα να χάσω τα περισσότερα άλλα έχω κοιλιά και προσπαθώ να χάσω άλλα 5 με 6. Μήπως χρειάζομαι κάποια άσκηση για την κοιλιά; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Γειά σου Ζ.,

Καταρχάς συγχαρητήρια για την επιτυχής προσπάθεια σου που κατάφερες και έχασες 30 κιλά. Το σημερινό σου βάρος είναι το ιδανικό και δεν κρίνεται απαραίτητη η επιπλέον απώλεια βάρους!

Προτείνουμε λοιπόν να ακολουθήσεις τα βήματα της Μεσογειακής διατροφής, όπου σε συνδυασμό με γυμναστική σίγουρα θα δεις μεγάλες αλλαγές στο σώμα σου. Η γυμναστική είναι ο τρόπος να τελειοποιήσεις ό, τι κατάφερες με τη σωστή διατροφή.

Τρώγοντας λιπαρά τρόφιμα όπως βούτυρο, αλλαντικά και λιπαρά κρέατα επιβαρύνεις τον οργανισμό σου με επιπλέον θερμίδες και αυξάνεις τις πιθανότητες να αποθηκεύσεις λίπος στην περιοχή της κοιλίας. Οπότε καλό είναι να υπάρχει μια ποικιλία στη διατροφή σου και να περιλαμβάνει όσο το δυνατόν ακατέργαστα τρόφιμα (π.χ. καστανή ζάχαρη, ψωμί ολικής αλέσεως).

Στην προσπάθειά σου αυτή υπάρχουν τροφές που θα συμβάλουν στην «καύση» λίπους στην κοιλιά και αυτές είναι:

  • Το πράσινο τσάι, ο κρόκος Κοζάνης, ο καφές, η μπύρα.
  • Τα γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά.
  • Τα τρόφιμα ολικής άλεσης
  • Η κατανάλωση καυτερών
  • Ο λιναρόσπορος
  • Το λεμόνι
  • Η κανέλα
  • Το μπρόκολο
  • Το αβοκάντο
  • Οι μπανάνες
  • Οι σταφίδες
  • Το ψάρι (πχ. Σολομός)
  • Το νερό!!!

Μείωσε το αλάτι. Το αλάτι, λόγω του νατρίου που περιέχει, προκαλεί κατακράτηση υγρών και επομένως πρήξιμο, κυρίως στην κοιλιά. Γι’ αυτό, προτείνεται η μείωσή του και η αντικατάστασή του με περισσότερο λεμόνι, ρίγανη και άλλα μπαχαρικά που νοστιμίζουν τα φαγητά.

Επιπλέον, καλό θα ήταν να υπάρχει όσο το δυνατόν καλός ύπνος και μείωση του στρες. Το άγχος και η καθιστική ζωή ευνοούν την συγκέντρωση λίπους στην συγκεκριμένη περιοχή.

Στην διαμάχη ποιος τύπος άσκησης είναι καλύτερος ως προς την μείωση του κοιλιακού λίπους η αερόβια άσκηση πλεονεκτεί. Το περπάτημα, το τρέξιμο, το κολύμπι και το ποδήλατο είναι πολύ καλές επιλογές για να ξεκινήσεις και θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις την κατανομή λίπους στο σώμα σου.

Καλή επιτυχία!

Μαριαλένα Γαλανού
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: margi.59@hotmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%