• Κυριακή, 26 Μάιος 2019 | 02:58
Πίνω πολύ νερό και πράσινο τσάι. Έχω απογοητευτεί γιατί δεν κατεβαίνει η ζυγαριά εδώ και 1.5 χρόνο
Πίνω πολύ νερό και πράσινο τσάι. Έχω απογοητευτεί γιατί δεν κατεβαίνει η ζυγαριά εδώ και 1.5 χρόνο

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Γεια σας. Θα ηθελα και εγω την βοηθεια σας. Ειμαι 33χρονων 1.67 υψος και 73 κιλα. Προσεχω την διατροφη μου. Πινω πολυ νερο και πρασινο τσαι. Περπαταω 3 με 4 φορες την εβδομαδα (5.5χιλ). Εχω απογοητευτει γιατι δεν κατεβαινει η ζυγαρια εδω και 1.5 χρονο. Θελω να παω εστω στα 68. Τι αλλο μου προτεινεται να κανω? Ευχαριστω πολυ! (Τρωω γαλακτοκομικα, σαλατες, σπανια τρωω φρουτα και ψαρια)

Αγαπητή Μ.,

Σε ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με τον Δείκτη Μάζας Σώματος σου ο οποίος είναι 26,2 (με όρια 18,5-25) ανήκεις στην κατηγορία του υπέρβαρου.

Παρακάτω σου δίνουμε κάποιες συμβουλές για να πετύχεις τον στόχο σου:

  • Ξεκίνα την ημέρα σου με ένα καλό πρωινό, όπως πιθανόν να γνωρίζεις είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Καλός συνδυασμός είναι: γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως ή γάλα με ένα τοστ ή ένα φλιτζάνι φυσικό χυμό με 2 παξιμάδια ολικής αλέσεως χωρίς αλάτι με μαλακή μαργαρίνη και μέλι.
  • Να καταναλώνεις πρώτα την σαλάτα και μετά το γεύμα σου. Έτσι θα επέρχεται πιο γρήγορα ο κορεσμός και δεν θα καταναλώνεις μεγάλη ποσότητα από το κυρίως γεύμα σου.
  • Κατανάλωση προϊόντων ολικής αλέσεως, όπως μαύρο ψωμί, φρυγανιές, κράκερς και κριτσίνια ολικής, καστανό/αναποφλοίωτο ρύζι, δημητριακά/ζυμαρικά ολικής αλέσεως.
  • Απόφυγε την κατανάλωση λιπαρών και γλυκών τροφίμων, καθώς και τηγανιτών και αφαίρεσε πάντοτε την πέτσα και το ορατό λίπος από το ψάρι σου, το κρέας ή το κοτόπουλο.
  • Κατανάλωσε 1-2 φορές την εβδομάδα ψάρια, 1-2 φορές όσπρια, 1-2 φορές το μήνα κόκκινο κρέας.
  • Κατανάλωσε καθημερινά 30γρ. ανάλατους ξηρούς καρπούς, οι οποίοι βοηθούν στην απώλεια λίπους.
  • Κατανάλωσε ένα ελαφρύ βραδινό, όπως μια σαλάτα με τόνο ή μια σαλάτα με ένα βραστό αυγό.
  • Κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων: 2-3 μερίδες καθημερινά αντιστοιχούν σε 1 ποτήρι γάλα 1,5%,  1 κεσεδάκι γιαούρτι 2% και σε 30γρ. τυρί.
  • Να καταναλώνεις 8-10 ποτήρια υγρών ημερησίως (νερό, χυμός χωρίς ζάχαρη, ημίπαχο γάλα, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, ρόφημα κρόκου κοζάνης).
  • Ασκήσου καθημερινά ~ 30-45 λεπτά. Η άσκηση σε συνδυασμό με μια ισορροπημένη διατροφή αποτελούν το κλειδί για την επίτευξη του στόχου σου.

Μαργαρίτα Μυρισκλάβου
Τελειοφ. Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: margarita-linkin @ hotmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%