• Τρίτη, 23 Ιούλιος 2019 | 09:54
Τα νηστίσιμα ή υποκατάστατα τυριά τύπου φέτα είναι καλά για τη υγεία; Τα νηστίσιμα ή υποκατάστατα τυριά  τύπου φέτα  είναι καλά για τη υγεία;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου

Ερώτηση: Καλημέρα σας θα ήθελα να σας ρωτήσω σχετικά με τα νηστίσιμα ή υποκατάστατα τυριά  τύπου φέτα ή κίτρινα είναι καλά για τη υγεία έχουν κάποια θρεπτική αξία  και αν όχι έχετε κάτι άλλο να μου προτείνετε που να μην είναι ζωικό . Ευχαριστώ πολύ!

Απάντηση:Τα υποκατάστατα των τυριών είναι από σόγια και περιέχουν υψηλή περιεκτικότητα πρωτεϊνών υψηλής διατροφικής αξίας, είναι πηγές μαγνησίου και ασβεστίου και έχουν χαμηλή περιεκτικότητα λιπαρών.

Για να λαμβάνετε επαρκή ποσότητα πρωτεΐνης κατά τη διάρκεια της νηστείας καλό είναι να ακολουθήσετε τους παρακάτω συνδυασμούς:

  • Δημητριακά ολικής αλέσεως με ξηρούς καρπούς
  • Όσπρια με δημητριακά όπως φασόλια , φακές, ρεβίθια με ρύζι ή πλιγούρι
  • Όσπρια με ξηρούς καρπούς όπως φασόλια , φακές, ρεβίθια με καρύδια
  • Ρύζι με μανιτάρια

Αλεξιάννα Τριανταφύλλου
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, ΒSc
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr

[email protected]

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%