Logodiatrofis
  • Τετάρτη, 19 Δεκέμβριος 2018 | 05:12
Δεν ξέρω πως να φτιάξω ένα πρόγραμμα για να χάσω κιλά
Δεν ξέρω πως να φτιάξω ένα πρόγραμμα για να χάσω κιλά

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Χρειάζομαι τη βοήθειά σας για να χάσω βάρος. Είμαι 23 χρονών και έχω ύψος 1,67 και βάρος 67 κιλά. Θέλω να πάω τουλάχιστον στα 60 κιλά αλλά δεν μπορώ καθόλου να χάσω κιλά. Βλέπω ότι πλέον μου είναι πολύ πιο δύσκολο να χάσω κιλά, προσπαθώ να μην τρώω γλυκά, τρώω πολλά λαχανικά και για πρωινό τρώω βρώμη. Δεν ξέρω πως να φτιάξω ένα πρόγραμμα για να χάσω κιλά (που βρίσκονται κυρίως στην κοιλιά και τα μπούτια). Θα ήθελα να προσθέσω πως πηγαίνω και γυμναστήριο 1-2 φορές την βδομάδα οπότε αν μπορείτε να μου προτείνετε και μερικές ασκήσεις για να βοηθήσει λίγο την κατάσταση, Σας ευχαριστώ!

Σύμφωνα με τον Δείκτη Μάζα Σώματός σου, ο οποίος είναι 24,0 kg/m2 ανήκεις στην κατηγορία του φυσιολογικού, με εύρη από 18,5-24,9 kg/m2 και το ιδανικό σου βάρος προσδιορίζεται στα 61 κιλά.

  • Ξεκίνα κάνοντας μικρά και συχνά γεύματα που θα βοηθήσουν τον οργανισμό σου να κάνει περισσότερες καύσεις, ενώ παράλληλα θα σε κρατούν χορτάτο.
  • Κατανάλωσε κάθε 3-4 ώρες ένα μικρό ενδιάμεσο γεύμα, όπως ένα φρούτο ή ένα γιαούρτι ή ξηρούς καρπούς.
  • Δώσε έμφαση στην εφαρμογή μίας διατροφής που να περιέχει τρόφιμα από όλες τις ομάδες.
  • Κατανάλωσε μέσα στη μέρα επαρκή ποσότητα φρούτων και λαχανικών.
  • Κατανάλωσε καθημερινά τρόφιμα ολικής αλέσεως όπως δημητριακά και ζυμαρικά ολικής αλέσεως, καστανό ρύζι και πολύσπορο ή ολικής αλέσεως ψωμί, τα οποία θα βοηθήσουν στην καλή λειτουργία του εντέρου αλλά και στην δέσμευση του λίπους.
  • Πίνε καθημερινά 3-4 ποτήρια πράσινο τσάι (οι κατεχίνες ενισχύουν το μεταβολισμό και συμβάλουν στην μείωση του κοιλιακού λίπους)
  • Κατανάλωσε 2-3 φορές εβδομαδιαία ψάρια (τα ω3 λιπαρά βελτιώνουν την ευαισθησία στην ινσουλίνη η οποία βοηθά στην μείωση του λίπους της κοιλιάς)
  • Αντικατέστησε τη ζάχαρη και τα γλυκά με αποξηραμένα φρούτα και ανάλατους ξηρούς καρπούς.
  • Απέφυγε την κατανάλωση ζαχαρούχων ποτών.
  • Πίνε 8-10 ποτήρια νερό για να διατηρείς τα επίπεδα ενυδάτωσης του οργανισμού σου σταθερά.
  • Κάνε καθημερινά 30-40 λεπτά αερόβια άσκηση όπως ποδηλασία, τρέξιμο για να πετύχεις την μέγιστη καύση λίπους και για να τονώσεις το σώμα σου.

Ιωάννα Τσόλκα
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

Κοινοποίηση άρθρου

0%