Logodiatrofis
  • Τετάρτη, 19 Δεκέμβριος 2018 | 05:11
Να απευθυνθώ σε διατροφολόγο ή να κάνω κι άλλο γυμναστική;
Να απευθυνθώ σε διατροφολόγο ή να κάνω κι άλλο γυμναστική;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Είμαι 32 χρονών. Γνωρίζω ότι καλό για την υγειά μου είναι η απώλεια βάρους. Το πρόβλημά μου είναι ότι ενώ κάνω ισορροπημένη διατροφή και άσκηση, αντί να χάνω βάρος, παίρνω. Μάλλον ο μεταβολισμός έχει μπλοκάρει. Τι μπορεί να βοηθήσει στην ενεργοποίησή του; Να απευθυνθώ σε διατροφολόγο ή να κάνω κι άλλο γυμναστική; Αν και το τελευταίο δεν το μπορώ. Προτιμώ το περπάτημα. Απλά απογοητεύομαι βλέποντας να προσπαθώ και αποτέλεσμα μηδέν. Ίσως βέβαια θα πρέπει να ελέγξω και τον θυρεοειδή. Αν και κάποτε μια ενδοκρινολόγος μου είχε πει ότι είναι μύθος ότι υπάρχει θυρεοειδής που παχαίνει. Τι ισχύει περί αυτού; Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Για να επιτευχθεί η απώλεια βάρους που επιθυμείς θα πρέπει να διώξεις από την ζωή σου την κακή ψυχολογία καθώς η ψυχολογία παίζει σημαντικό ρόλο στην δίαιτα.

Χρειάζεται λοιπόν υπομονή και επιμονή και να μην απογοητεύεσαι.

Αυτό που θα συνιστούσα θα ήταν μια ισορροπημένη διατροφή με ρυθμό απώλειας βάρους 0,5-1 κιλό την εβδομάδα, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη απώλεια λίπους.

Θα σου προτείνω λοιπόν κάποιες χρήσιμες διατροφικές συμβουλές, οι οποίες θα σε βοηθήσουν να πραγματοποιήσεις τον στόχο σου καθώς και να βελτιστοποιήσεις τις διατροφικές σου συνήθειες:

  • Να κάνεις μικρά και συχνά γεύματα και φρόντισε να περιέχουν φυτικές ίνες ώστε να σε κρατάνε χορτάτη για περισσότερη ώρα.
  • Να καταναλώνεις 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα.
  • Να καταναλώνεις 2-3 φορές την εβδομάδα ψάρια καθώς είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα και έχουν αντιφλεγμονώδη δράση.
  • Να καταναλώνεις κόκκινο κρέας μία φορά την εβδομάδα γιατί το περιεχόμενό του είναι υψηλό σε κορεσμένο λίπος.
  • Να καταναλώνεις συχνά όσπρια καθώς είναι τροφή με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και περιέχει πρωτεΐνη, βιταμίνη Β1, ασβέστιο και σίδηρο.
  • Να καταναλώνεις τρόφιμα ολικής αλέσεως.
  • Να καταναλώνεις 2 μερίδες ημιάπαχων γαλακτοκομικών ημερησίως.
  • Να καταναλώνεις 1,5-2lt υγρών ημερησίως (νερό, ημιάπαχο γάλα, ρόφημα κρόκου κοζάνης).
  • Ως σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορείς να επιλέξεις γιαούρτι 2% με ξηρούς καρπούς φρούτο και κανέλα ή μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως ή 2 παξιμάδια ολικής αλέσεως χωρίς αλάτι με τυρί χαμηλό σε λιπαρά ή ένα φυσικό χυμό.
  • Μείωσε την κατανάλωση λιπαρών τροφών ,όπως γλυκά και τηγανητά .
  • Περιόρισε αλάτι και ζάχαρη όπως επίσης και τις κρυφές πηγές αυτών .
  • 30 λεπτά ημερησίως φυσική δραστηριότητα είναι απαραίτητη.

Καλό θα ήταν πέρα από αυτές τις διατροφικές συμβουλές να επισκεφτείς και κάποιον ειδικό Διατροφολόγο-Διαιτολόγο, ο οποίος θα σου προσαρμόσει ένα εξατομικευμένο διαιτολόγιο που να καλύπτει τις ανάγκες σου και κάποιον ενδοκρινολόγο για να ελέγξεις το θυρεοειδή αδένα σου.

Ιωάννα Τσόλκα
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

Κοινοποίηση άρθρου

0%