• Κυριακή, 15 Δεκέμβριος 2019 | 14:46
Θα ήταν μια καλή επιλογή για πρωινό γιαούρτι με 1 μήλο και 1 μπανάνα, καρύδια και μέλι? Θα ήταν μια καλή επιλογή για πρωινό γιαούρτι με 1 μήλο και 1 μπανάνα, καρύδια και μέλι?

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Θα ήταν μια καλή επιλογή για πρωινό γιαούρτι με 1 μήλο και 1 μπανάνα, καρύδια και μέλι?

Γενικά, ένα πλήρες πρωινό είναι καλό να αποτελείται από ένα δημητριακό, πηγή πρωτεΐνης και ένα φρούτο.

Η συγκεκριμένη επιλογή πρωινού είναι πολύ καλή αλλά θα ήταν καλύτερο να αυξήσεις την ποικιλία προσθέτοντας βρώμη, ψωμί ή φρυγανιές.

Προσοχή όμως στην ποσότητα!

Είναι προτιμότερο να καταναλώσεις ένα ολόκληρο φρούτο ή δυο μισά για να αυξήσεις και την ποικιλία.

Άλλες πολύ θρεπτικές επιλογές αποτελούν:

  1. Ένα γιαούρτι με μέλι, κανέλα, βρώμη και μισή μπανάνα
  2. Δύο φρυγανιές με μέλι, φυστικοβούτυρο ή ταχίνι και μισό ποτήρι χυμό πορτοκάλι
  3. Ένα τόστ με τυρί χαμηλό σε λιπαρά και μια φέτα γαλοπούλα, ντομάτα με ένα αυγό βραστό και μισό ποτήρι χυμό πορτοκάλι

Βέβαια εάν υπάρχει κάποιο θέμα υγείας όπου απαιτείται συγκεκριμένη διατροφική αντιμετώπιση, όπως για παράδειγμα ο σακχαρώδης διαβήτης θα πρέπει να απευθύνεστε σε ειδικούς για να σας κατευθύνουν κατάλληλα.

Εύη Μίχου
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%