• Δευτέρα, 24 Φεβρουάριος 2020 | 18:59
Το μαγνήσιο επηρεάζει την παλινδρόμηση; Το μαγνήσιο επηρεάζει την παλινδρόμηση;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Το μαγνήσιο επηρεάζει την παλινδρόμηση;

Το μαγνήσιο συμβάλλει σε πολλές λειτουργίες του οργανισμού όπως η ομαλή λειτουργία της πέψης, ωστόσο η έλλειψή του μπορεί να ευθύνεται για την εμφάνιση γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης.

Το μαγνήσιο θα το βρείτε

Ξηρούς καρπούς (καρύδια, αμύγδαλα, φουντούκια,  φιστίκια Αιγίνης), ηλιόσπορο, λιναρόσπορο, σουσάμι, ταχίνι, στους χουρμάδες, σε φρούτα (μπανάνες, σύκα, μήλα, ροδάκινα, βερίκοκα, στο πλήρες φύτρο σταριού), στα πλήρη δημητριακά, στο κεχρί, στη σόγια, στα όσπρια, στο σκόρδο, στο μπρόκολο και στην αγκινάρα.

Καλές πηγές μαγνησίου είναι επίσης το κακάο, η σοκολάτα και τα μπαχαρικά.

Αν τα συμπτώματα δεν υποχωρούν τότε η έλλειψη μαγνησίου πιθανότατα είναι αρκετά μεγάλη οπότε θα ήταν καλό να συμβουλευτείτε κάποιον ειδικό προκειμένου να χορηγηθεί συμπλήρωμα και σε συνδυασμό με ισορροπημένη διατροφή  να επιτύχετε μια καλή πεπτική υγεία.

Δάφνη Γκούμα
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: [email protected]

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%