Logodiatrofis.gr
Έρευνα

Οι καταναλωτές σε σύγχυση σχετικά με τις πηγές νατρίου

Σχεδόν έξι στους δέκα Αμερικανούς δηλώνουν ότι παρακολουθούν την πρόσληψη νατρίου.  

 

Το 72% των καταναλωτών που περιορίζουν επί του παρόντος την πρόσληψη νατρίου λένε ότι μαγειρεύουν με λιγότερο αλάτι και το 64% λένε ότι ρίχνουν λιγότερο αλάτι στο φαγητό τους. Ωστόσο, μόνο το 39% αγοράζουν λιγότερο συσκευασμένα τρόφιμα και λιγότερο από το ένα τρίτο (32%) δηλώνουν ότι τρώνε σε εστιατόρια λιγότερο συχνά.

“Αυτά τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν τη σύγχυση που οι Αμερικανοί αντιμετωπίζουν όταν πρόκειται για τη μείωση του νατρίου στη διατροφή τους», δήλωσε ο Emily Krol, αναλυτής Υγείας και Ευεξίας στην Mintel. «Η πλειοψηφία των νατρίου που καταναλώνουν οι άνθρωποι προέρχεται από τα συσκευασμένα τρόφιμα και πιάτα εστιατόριου, κι όχι από την προετοιμασία φαγητών στο σπίτι. Οι κατασκευαστές συσκευασμένων τροφίμων και τα εστιατόρια θα ήταν καλό να αυξάνουν τη γεύση των τροφίμων με χαμηλή περιεκτικότητα νατρίου χρησιμοποιώντας βότανα ή μπαχαρικά για την καταπολέμηση της σύγχυσης και να δείξουν στους πελάτες τους ότι τα τρόφιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο δεν σημαίνουν και άσχημη γεύση. “

Στην προσπάθεια να προσθέσουν γεύση στο φαγητό τους, χωρίς προσθήκη άλατος, η πλειοψηφία από αυτούς που μαγειρεύουν στο σπίτι κοιτάζουν να προσθέσουν μπαχαρικά και αρωματικά. Το 83% των ανθρώπων που μείωσαν το νάτριο στη διατροφή τους, επέλεξαν να μαγειρέψουν με βότανα, όπως το δεντρολίβανο, το σχοινόπρασο και τον κόλιαντρο, ενώ το 82% έριξαν στο γεύμα τους διάφορα αρωματικά και καρυκεύματα όπως το κάρυ, το πιπέρι και το σκόρδο. Το 82% χρησιμοποίησαν μπαχαρικά, όπως βασιλικό και μοσχοκάρυδο και αυτό συνέβαλε σημαντικά στον περιορισμό της πρόσληψης νατρίου. Επιπλέον, φαίνεται ότι οι Αμερικανοί είναι πολύ ανοικτοί στην ιδέα ενός τρόπου ζωής χαμηλό σε νάτριο. Ένα 21% των καταναλωτών θεωρούν ότι τρόφιμα χαμηλά σε αλάτι δεν έχουν τόσο καλή γεύση και πολύ λίγοι καταναλωτές (7%) συμφωνούν ότι τα προϊόντα με χαμηλές νατρίου είναι πολύ ακριβά.

“Οι Αμερικανοί καταναλωτές είναι πρόθυμοι να επενδύσουν σε προϊόντα και επιλογές γευμάτων εστιατορίων με χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο. Οι περισσότερες βιομηχανίες που παράγουν τρόφιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο δεν τα διαθέτουν στην αγορά διότι φοβούνται μήπως απωθήσουν τους καταναλωτές που προτιμούν τα τρόφιμα πιο νόστιμα, αλλά φαίνεται πως οι άνθρωποι δεν απωθούνται από την ιδέα της φτωχής γεύσης, όπως είδαμε παραπάνω.», δήλωσε ο Emily Krol.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ