• Τετάρτη, 16 Οκτώβριος 2019 | 04:58
Οικολογική συνείδηση τώρα και στα τρόφιμα… Οικολογική συνείδηση τώρα και στα τρόφιμα…

Οικολογική συνείδηση τώρα και στα τρόφιμα… 

Οι απαντήσεις 25.000 ανθρώπων σε 48 χώρες εμφάνισαν ως «πολύ ανησυχητικό» το γεγονός ότι οι συμβατικές συσκευασίες τροφίμων αποτελούν σημαντικό πρόβλημα για το περιβάλλον.

«Παρ' όλο που η οικολογική συσκευασία των τροφίμων δεν βρίσκεται στην κορυφή των προβληματισμών των καταναλωτών, η εντεινόμενη ανησυχία γύρω από το ζήτημα κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την βιομηχανία τροφίμων», εξηγεί ο Πάτρικ Ντοντ, πρόεδρος της Νielsen στην Ευρώπη.

Εταιρείες - κολοσσοί, όπως η αμερικανική Wal - Mart, η Carrefour και η Tesco εξετάζουν σχέδια για τη δημιουργία συσκευασιών, φιλικότερων προς το περιβάλλον.

Οι εταιρίες τροφίμων θα πρέπει να ευαισθητοποιηθούν προς την κατεύθυνση αυτή. Η αρχή έχει ήδη γίνει…. Τα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος έχουν ενσωματώσει σε όλο το δίκτυο των καταστημάτων τους σακούλες μεταφοράς προϊόντων, οι οποίες διασπώνται μόνες τους σε 18 μήνες! Επίσης, η εταιρία Cretan Herbs κυκλοφορεί Κινέζικο Τσάι σε χάρτινη οικολογική συσκευασία.

Και όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει ο πρόεδρος της Nielsen, κ. Ντοντ «Σε χώρες που χαρακτηρίζονται από ισχυρή οικολογική συνείδηση, οι καταναλωτές προσδοκούν στις συσκευασίες μια 'οικολογική ένδειξη', που θα ελαχιστοποιήσει την περιβαλλοντική επιβάρυνση. 

Φαίη Καλλίδου
Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc
 

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%