• Δευτέρα, 21 Οκτώβριος 2019 | 21:35
Αρχίζω και παίρνω βάρος χωρίς να αλλάξω τη διατροφή μου Αρχίζω και παίρνω βάρος χωρίς να αλλάξω τη διατροφή μου

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Καλησπέρα σας, ονομάζομαι X.,γυμνάζομαι και προσέχω πάρα πολύ τη διατροφή μου όμως αρχίζω και παίρνω βάρος χωρίς να αλλάξω τη διατροφή μου. Να επισημάνω ότι ο θυρεοειδής αδένας είναι ρυθμισμένος με το ανάλογο χάπι. Τι να κάνω γιατί παίρνω βάρος?

Καλησπέρα Χ.,

Από τη στιγμή που δεν έχω ολοκληρωμένα στοιχεία για σένα (βάρος, ύψος, ηλικία) δεν μπορώ να αιτιολογήσω ακριβώς την αύξηση βάρους. Αρχικά θα σου πρότεινα να κάνεις εξετάσεις για το θυρεοειδή αδένα ,αν δεν έχεις κάνει ήδη, μήπως έχουν αυξηθεί οι τιμές του.

 Παρ’ όλα αυτά θα σου δώσω μερικές συμβουλές έτσι ώστε να υιοθετήσεις ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής :

  • Μην παραλείπεις ποτέ το πρωινό ,διότι σου δίνει ενέργεια και σε κρατάει χορτάτη (π.χ. 1 ποτήρι γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως).
  • Κατανάλωσε φρούτα εποχής, 4-5 μερίδες ημερησίως διότι περιέχουν αρκετό νερό και θρεπτικά συστατικά.
  • Η κατανάλωση υγρών είναι πολύ σημαντική γι’ αυτό θα πρέπει να κρατάς ενυδατωμένο τον οργανισμό σου !Πίνε 8-10 ποτήρια νερό την ημέρα .Επιπλέον μπορείς να καταναλώσεις και χυμούς φρούτων ή πράσινο τσάι χωρίς προσθήκη ζάχαρης .
  • Κατανάλωσε 5-6 μερίδες λαχανικών όπως σπανάκι, μαρούλι και άλλα πράσινα φυλλώδη λαχανικά τα οποία είναι καλές πηγές μαγνησίου. Ο θυρεοειδής αδένας  χρειάζεται μαγνήσιο για να λειτουργήσει σωστά, οπότε συμπτώματα όπως κόπωση και μυϊκές κράμπες είναι σημάδια έλλειψής του στον οργανισμό .
  • Πρόσθεσε στη διατροφή σου ξηρούς καρπούς όπως τα αμύγδαλα τα οποία είναι μια άλλη εξαιρετική πηγή μαγνησίου αλλά επίσης είναι  πλούσια σε σελήνιο, που βοηθά και αυτό στην καλή λειτουργία του θυρεοειδή.
  • Κατανάλωσε επίσης 2-3 φορές την εβδομάδα ψάρια και θαλασσινά, τα οποία είναι καλές πηγές ιωδίου.
  • Δώσε ιδιαίτερη σημασία στη βιταμίνη B12, την οποία θα βρεις σε τροφές όπως το κρέας, τα προϊόντα κρέατος, τα πουλερικά, τα ψάρια, τα αυγά και τα οστρακοειδή (κυρίως μύδια και στρείδια) και συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία του θυρεοειδούς αδένα.
  • Έλεγξε τα επίπεδα βιταμίνης D στον οργανισμό σου. Η βιταμίνη D, είναι πολύ σημαντική για τον μεταβολισμό όσο και για το ανοσοποιητικό. Τη βρίσκουμε ελάχιστα σε κάποιες τροφές, αλλά κυρίως συντίθεται με την έκθεσή στον ήλιο για 15 περίπου λεπτά χωρίς αντηλιακό.

Τέλος, με την κατάλληλη διατροφή και με συστηματική άσκηση θα έχεις τα αποτελέσματα που επιθυμείς!

Δάφνη Γκούμα
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: goumadafni@gmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%