• Κυριακή, 26 Μάιος 2019 | 02:42
Πήρα 6 κιλά στις Πανελλήνιες
Πήρα 6 κιλά στις Πανελλήνιες

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Είμαι 17 ετών και την περίοδο που διάβαζα για τις Πανελλήνιες πήρα 6 κιλά. Τώρα ντρέπομαι να βγω στην παραλία. Έχω ύψος 1,58 και ζυγίζω 60 κιλά. Πως μπορώ να τα χάσω σε ένα μήνα;

Καλησπέρα,

Σύμφωνα με την εξίσωση Hamwi το ιδανικό σου βάρος προσδιορίζεται στα 52 κιλά.

Ο ιδανικός μηνιαίος ρυθμός απώλειας είναι 2-4 κιλά προκειμένου να χάνεις όσο το δυνατόν περισσότερο λίπος και όχι μυς.

Οι ακραίες διατροφικές συμπεριφορές (δίαιτες εξπρές) δεν θα βοηθήσουν την κατάσταση σου, αλλά θα έχουν ένα προσωρινό αποτέλεσμα.

Αυτό λοιπόν που θα πρέπει αρχικά να κάνεις είναι να εκτιμήσεις το σώμα σου, όπως και αν είναι. Έτσι θα το βοηθήσεις να αποκτήσει την εικόνα που θέλεις χωρίς υπερβολές και χωρίς επιπτώσεις στον οργανισμό σου. Είναι μία διαδικασία που μπορεί να πάρει λίγο παραπάνω από ένα μήνα, αλλά σίγουρα τα αποτελέσματα σου θα είναι καλύτερα και μόνιμα.

Ποια η σημασία να χάσεις τα κιλά σε ένα μήνα και τους επόμενους δύο να βάλεις περισσότερα; Να θυμάσαι πως οι υπερβολές είτε σε άσκηση είτε σε διατροφή δεν θα φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Μπορείς να ακολουθήσεις αυτές τις γενικές οδηγίες:

  • Να ακολουθείς μικρά και συχνά γεύματα.
  • Ξεκίνα την ημέρα σου με ένα καλό πρωινό. Η κατανάλωση πρωινού θα βοηθήσει το μεταβολισμό να ενεργοποιηθεί και να κάνει περισσότερες καύσεις, ενώ ταυτόχρονα δίνει ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας.
  • Κατανάλωσε κάθε 3-4 ώρες ένα μικρό ενδιάμεσο γεύμα, όπως ένα φρούτο ή ένα γιαούρτι ή ξηρούς καρπούς.
  • Να κάνεις καθημερινά σαλάτα και να ξεκινάς το γεύμα σου με αυτή.
  • Να καταναλώνεις τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων.
  • Κατανάλωσε ένα ελαφρύ βραδινό, όπως μια σαλάτα με τόνο ή μια σαλάτα με ένα βραστό αυγό ή 1 τοστ.
  • Απέφυγε τρόφιμα που έχουν προσθήκη ζάχαρης και αλατιού, σε περίπτωση κατακράτησης θα δεις αμέσως διαφορά.
  • 30 λεπτά ημερησίως φυσική δραστηριότητα είναι απαραίτητη.
  • Να καταναλώνεις 1,5-2lt υγρών ημερησίως (νερό, ημιάπαχο γάλα, ρόφημα κρόκου κοζάνης).

Μαργαρίτα Μπουλούμπαση
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Επιστημονική Υπεύθυνη Διαιτολογικής Μονάδας ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Χαΐδάρι
mbouloumpasi @ logodiatrofis.gr & mbouloumpasi @ outlook.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%