• Κυριακή, 26 Μάιος 2019 | 14:00
Τον τελευταίο χρόνο έχω πάρει 20 κιλά λόγω ψυχολογικών προβλημάτων
Τον τελευταίο χρόνο έχω πάρει 20 κιλά λόγω ψυχολογικών προβλημάτων

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Ειμαι 38 ετων. Τον τελευταίο χρόνο έχω πάρει 20 κιλά λόγω ψυχολογικών προβλημάτων... ήμουν 52 κιλά με ύψος 1.60 κ τώρα είμαι 72!!! Γυμναζομουν τουλάχιστον 1 ώρα την ημέρα αλλά εδω κ 6 μήνες σταμάτησα γιατί ένιωθα μετά πολύ κουρασμένη...δυσκολευομουν να ανταποκριθώ στις καθημερινές μου υποχρεώσεις... θα ήθελα μια ισορροπημένη διατροφή προκειμένου να ενεργοποιήσω το μεταβολισμό μου κ να αρχίσω να χάνω βάρος...ευχαριστώ πολύ!

Γεια σου, Ε.

Το πιο πιθανό είναι να αισθάνεσαι κουρασμένη μετά από μια άσκηση ή ακόμα και μετά από τις υποχρεώσεις σου, λόγω κακής διατροφής! Η διατροφή επηρεάζει άμεσα την ψυχολογία σου εάν δεν είναι ισορροπημένη.

Παρακάτω δίνονται κάποια tips που θα σε βοηθήσουν να χάσεις τα κιλά που επιθυμείς και μέσω αυτής θα καλυτερέψεις και την ψυχολογική σου κατάσταση:

  • Ξεκίνα την ημέρα σου με ένα καλό πρωϊνό. Όπως σίγουρα γνωρίζεις το πρωϊνό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, έτσι λοιπόν καθιέρωσε το και προτίμησε υγιεινούς συνδυασμούς που θα σε γεμίσουν ενέργεια.
  • Να κάνεις μικρά και συχνά γεύματα, ανά διάστημα περίπου 3 ωρών το κάθε ένα.
  • Αφιέρωσε χρόνο στο γεύμα σου. Μασώντας την τροφή πιο αργά, θα σε βοηθήσει να τρως μικρότερες ποσότητες φαγητού. Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα θα μπορούσες να τρως πρώτα την σαλάτα, ώστε να μειωθεί η ποσότητα του φαγητού που καταναλώνεις.
  • Μείωσε το αλάτι, διότι προκαλεί κατακράτηση υγρών και συσσώρευση λίπους. Προτίμησε καρυκεύματα όπως, το λεμόνι, το ξύδι ή την μουστάρδα για να δώσεις νοστημιά στα φαγητά και στις σαλάτες σου.
  • Μην ξεχνάς να ενυδατώνεις τον οργανισμό σου. Κατανάλωσε τουλάχιστον 8-10 ποτήρια υγρών καθημερινά.
  • Κατανάλωσε 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών καθημερινά (γάλα 1,5%, τυρί και  γιαούρτι 2%).
  • Κατανάλωσε 30 γρ. ανάλατους ξηρούς καρπούς ημερησίως, διότι βοηθούν στην απώλεια λίπους. Μπορείς να τους εντάξεις στη διατροφή σου (σε σαλάτες ή ως σνάκς με γιαούρτι στα ενδιάμεσα γεύματα σου) σε καθημερινή βάση αρκεί να μην ξεπερνάς το όριο.
  • Προτίμησε το λευκό κρέας (κοτόπουλο,γαλοπούλα) και περιόρισε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος 1-2 φορές το μήνα, διότι περιέχει κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη (μοσχάρι, αρνί, χοιρινό, βοδινό).
  • Να εντάξεις στη διατροφή σου 1-2 φορές την εβδομάδα τα ψάρια και τα όσπρια. Θεωρούνται απαραίτητα στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής.

Μαργαρίτα Μυρισκλάβου
Τελειοφ. Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: margarita-linkin @ hotmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%