• Κυριακή, 20 Οκτώβριος 2019 | 06:02
Θα ήθελα να πάρω 7-8 κιλά. Μπορείτε να με βοηθήσετε; Θα ήθελα να πάρω 7-8 κιλά. Μπορείτε να με βοηθήσετε;

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Γεια σας! Είμαι κάτω από το φυσιολογικό βάρος της ηλικίας μου και θα ήθελα να πάρω 7-8 κιλά. Μπορείτε να με βοηθήσετε;

Γεια σου Κ.,

Καλό είναι να θυμάσαι ότι ο άνθρωπος για να πραγματοποιήσει όλες του τις λειτουργίες χρειάζεται ενέργεια την οποία λαμβάνει μέσα από τις τροφές.

  • Φρόντισε λοιπόν να τρως πολλά γεύματα την ημέρα, έτσι ώστε το σώμα να πάρει όλες τις επιπλέον θερμίδες που χρειάζεται. Οι επιπλέον θερμίδες θα πρέπει να είναι ποιοτικές και όχι άχρηστες θερμίδες, δηλαδή τηγανιτά κλπ.
  • Αύξησε τις θερμίδες σου κατά 500 θερμίδες ημερησίως. Δηλαδή αν καταναλώνεις 1.500 θερμίδες θα πρέπει να τις κάνεις 2.000 θερμίδες. Ιδανικά πρέπει να πραγματοποιείς κάποιο γεύμα ή σνακ κάθε 3-4 ώρες.
  • Για ένα πλούσιο πρωινό μπορείς να επιλέξεις ταχίνι με μέλι και ψωμί ολικής άλεσης. Μπορείς να εμπλουτίσεις την καθημερινή σου διατροφή με τρόφιμα όπως γάλα/γιαούρτι πλήρες, ξηρούς καρπούς (π.χ. καρύδια, αμύγδαλα), παστέλι, ρυζόγαλο, μαύρη σοκολάτα, αποξηραμένα φρούτα. Είναι ιδιαίτερα ευεργετικά για τον οργανισμό και παρέχουν «καλές» θερμίδες. Εξίσου καλές επιλογές τροφών είναι το αβοκάντο, οι ελιές, ο λιναρόσπορος και φυσικά το ελαιόλαδο (σε απεριόριστες ποσότητες στο μαγείρεμα και στις σαλάτες σου).
  • Πολύ σημαντική είναι και η κατανάλωση άφθονου νερού. Μεγάλες ποσότητες νερού επίσης εμπεριέχουν τα φρούτα, τα λαχανικά και αφεψήματα όπως πράσινο τσάι, λουίζα, κρόκος Κοζάνης κλπ. Eπιπλέον, να πίνεις φυσικούς χυμούς φρούτων και γάλα μέσα στην ημέρα σου, προκειμένου να αυξήσεις την ενεργειακή σου πρόσληψη.
  • Το 20 με 25% της ημερήσιας ενεργειακής πρόσληψης να είναι άπαχες πρωτεϊνούχες τροφές (ψάρι, κοτόπουλο, άπαχο κρέας, όσπρια).
  • Τα κυρίως γεύματά σου, καλό είναι να είναι σύνθετα, να περιλαμβάνουν δηλαδή συνδυασμό πρωτεϊνών και υδατανθράκων πχ. κοτόπουλο με αναποφλοίωτο ρύζι ή μπιφτέκια με πατάτες βραστές.
  • Γυμνάσου παράλληλα με τη διατροφή! Η γυμναστική θα αυξήσει τη μυϊκή σου μάζα και με αυτόν τον τρόπο το βάρος που θα πάρεις θα είναι κυρίως μυς και λιγότερο λίπος. Επίσης, αμέσως μετά την προπόνηση, καλό θα ήταν να καταναλώνεις ένα πρωτεΐνούχο σνακ όπως για παράδειγμα μια ενεργειακή μπάρα πλούσια σε πρωτεΐνη ή ένα milkshake φρούτων με πλήρες γάλα.
  • Ψάρια, όσπρια και λαδερά να μην λείπουν από τη διατροφή σου
  • Καθημερινή κατανάλωση ανάλατων ξηρών καρπών (π.χ. καρύδια, αμύγδαλα)
  • Χρήσιμο είναι επίσης να προστεθούν και τα αποξηραμένα φρούτα που έχουν υψηλή θερμιδική πυκνότητα (π.χ. σύκα, σταφίδες).
  • Ενίσχυσε την διατροφή σου με ελιές, ψωμί, ταχίνι, αβοκάντο!

Συμπερασματικά, η προσπάθεια για πρόσληψη βάρους είναι δύσκολη και χρονοβόρα, αλλά όχι ακατόρθωτη. Μπορεί να επιτευχθεί σωστά μέσα από συνδυασμό κατάλληλης διατροφής και σωματικής άσκησης. Στην αρχή μπορεί να είναι αρκετά δύσκολο, σύντομα όμως ο οργανισμός σου θα συνηθίσει την αλλαγή και θα ανταποκριθεί άριστα!

Μαριαλένα Γαλανού
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: margi.59@hotmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%