• Δευτέρα, 16 Σεπτέμβριος 2019 | 07:52
Μέσα σε ένα χρόνο πήρα 10 κιλά θέλω να χάσω όσο μπορώ περισσότερα Μέσα σε ένα χρόνο πήρα 10 κιλά θέλω να χάσω όσο μπορώ περισσότερα

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Γεια σας, είμαι 28 ετών και ζυγίζω 70 κιλά με ύψος 1.73. Μόλις γράφτηκα γυμναστήριο. Μέσα σε ένα χρόνο πήρα 10 κιλά θέλω να χάσω όσο μπορώ περισσότερα μέχρι τον Αύγουστο. Τι με συμβουλεύετε να κάνω??

Καλησπέρα,

Σύμφωνα με την εξίσωση Hamwi το ιδανικό σου βάρος προσδιορίζεται στα 65 κιλά.

Προκειμένου να χάσεις τα κιλά,  μπορείς να ακολουθήσεις τα παρακάτω διατροφικά tips:

  • Περιόρισε τα τρόφιμα που εμπεριέχουν πολύ αλάτι δηλαδή τα αλλαντικά, τις κονσέρβες, τα τυριά και γενικότερα τα πολύ επεξεργασμένα τρόφιμα στην καθημερινή σου διατροφή και απέφυγε να ρίχνεις επιπλέον αλάτι για καλύτερα αποτελέσματα.
  • Αντί για αλάτι μπορείς να προσθέσεις περισσότερα μπαχαρικά, λεμόνι, ξύδι ή μουστάρδα, ώστε να δώσεις νοστιμιά στα φαγητά σου. Τα μπαχαρικά βελτιώνουν το μεταβολισμό δεδομένου ότι 20 λεπτά μετά την κατανάλωσή τους αυξάνεται η παραγωγή θερμότητας του σώματος.
  • Περιόρισε το αλκοόλ, τη ζάχαρη και τις λιπαρές τροφές.
  • Ενυδάτωσε του οργανισμού σου. Η καλή ενυδάτωση επιτυγχάνεται με πολλά ροφήματα (π.χ. ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, πράσινο τσάι, λουϊζα, ρόφημα κρόκου Κοζάνης), αλλά και κατανάλωση τροφών πλούσιων σε νερό, όπως τα φρούτα και τα λαχανικά. Ακολουθώντας τα παραπάνω θα αποφύγεις την κατακράτηση υγρών.
  • Κάνε συχνά και μικρά γεύματα. Με αυτό τον τρόπο περιορίζεις το αίσθημα της πείνας και καταφέρνεις την ενεργοποίηση του μεταβολισμού σου.
  • Ως σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας μπορείς να επιλέξεις γιαούρτι 2% με ξηρούς καρπούς φρούτο και κανέλα ή μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως ή 2 παξιμάδια ολικής αλέσεως χωρίς αλάτι με τυρί χαμηλό σε λιπαρά ή ένα φυσικό χυμό.
  • Προτίμησε τα γεύματα σου να συνοδεύονται πάντα από σαλάτα εποχής και ξεκίνα πάντα από αυτή, ώστε να καταναλώνεις μικρότερη ποσότητα από το κυρίως γεύμα.
  • Επέλεξε τρόφιμα ολικής αλέσεως (παξιμάδια ολικής αλέσεως χωρίς αλάτι, καστανό και αναποφλοίωτο ρύζι, δημητριακά και ζυμαρικά ολικής αλέσεως).
  • Κατανάλωσε 1-2 φορές την εβδομάδα ψάρια, 1-2 φορές όσπρια, 1-2 λευκό κρέας (κοτόπουλο), ξηρούς καρπούς 30γρ καθημερινά και περιόρισε 1 φορά στις 15 μέρες το κόκκινο κρέας (μοσχάρι, χοιρινό, αρνί, κατσίκι).
  • Ένταξε τις φυτικές ίνες στην διατροφή σου, έχουν την ικανότητα να σου παρέχουν περισσότερη ενέργεια για μεγαλύτερη χρονική περίοδο. Θα τις βρεις στα φρούτα στα λαχανικά, στα όσπρια, στους ξηρούς καρπούς και στα δημητριακά ολικής αλέσεως.

Συνδυάζοντας το γυμναστήριο και την σωστή διατροφή, θα δεις αποτελέσματα πολύ πιο γρήγορα από τον Αύγουστο!

Μαργαρίτα Μυρισκλάβου
Τελειοφ. Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: margarita-linkin @ hotmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%