• Τρίτη, 19 Νοέμβριος 2019 | 20:03
Προσέχω τη διατροφή μου, αλλά η κοιλίτσα μου συνεχίζει να υπάρχει Προσέχω τη διατροφή μου, αλλά η κοιλίτσα μου συνεχίζει να υπάρχει

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Έχω ύψος 1.67 και ζυγίζω 59 κιλά. Το πρόβλημα μου είναι ότι αν και γυμνάζομαι έντονα και συστηματικά (4 φορές την εβδομάδα σίγουρα και τρέχω γύρω στα 6-10 χλμ κάθε φορά) προσέχω τη διατροφή μου, αλλά η κοιλίτσα μου συνεχίζει να υπάρχει! Τί άλλο μπορώ να κάνω? Ευχαριστώ.

Καλησπέρα,

Το σημερινό σου βάρος βρίσκεται σε φυσιολογικά επίπεδα. Οπότε φρόντισε να το διατηρήσεις και να ακολουθήσεις τις παρακάτω συμβουλές που θα σε βοηθήσουν στην μείωση του λίπους στην κοιλιά και του πρηξίματος.

Τροφές που βοηθούν στην απώλεια των κιλών στην κοιλιά: Ελαιόλαδο, Κανέλα, , Λεμόνι, Καρότα, Αυγά, Μήλα, Μπανάνες,  Αγγούρι, Πράσινα φυλλώδη λαχανικά, Σπανάκι, Μπαχαρικά, Ψάρια, Πράσινο τσάι.

Αυτό που επίσης μπορείς να κάνεις ώστε να μειώσεις το κοιλιακό λίπος είναι να:

  • Πίνεις καθημερινά 3-4 ποτήρια πράσινο τσάι (οι κατεχίνες ενισχύουν το μεταβολισμό και συμβάλουν στην μείωση του κοιλιακού λίπους)
  • Κατανάλωσε καθημερινά τρόφιμα ολικής αλέσεως (υπάρχει συσχέτιση κατανάλωσης τροφίμων ολικής αλέσεως και μείωσης περιμέτρου κοιλιάς)
  • Κατανάλωσε καθημερινά 3 μερίδες γαλακτοκομικών χαμηλών σε λιπαρά.
  • Κατανάλωσε 1-2 φορές εβδομαδιαία ψάρια (τα ω3 λιπαρά βελτιώνουν την ευαισθησία στην ινσουλίνη η οποία βοηθά στην μείωση του λίπους της κοιλιάς).
  • Περιόρισε τη ζάχαρη.
  • Καθημερινή πρόσληψη πρωινού.
  • Συνέχισε να γυμνάζεσαι!

Είναι σημαντικό να διευθετήσεις την απουσία περιόδου, η οποία προκαλεί κατακράτηση υγρών και επηρεάζει το μεταβολισμό σου. Προκειμένου να μειώσεις το πρήξιμο απόφυγε τα τρόφιμα πλούσια σε αλάτι (π.χ. ποπ-κορν), προτίμησε τρόφιμα πλούσια σε κάλιο (μπανάνες, ντομάτες, πατάτες, φακές, σπανάκι, βερίκοκα, πορτοκάλι, σταφίδες) και πίνε καθημερινά τουλάχιστον 1,5 λίτρο υγρών (νερό, χυμοί, ημίπαχα γαλακτοκομικά ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, χυμοί, τσάι χωρίς ζάχαρη).

Τέλος η μείωση στρες και ο επαρκής ύπνος θα συμβάλλουν στην προσπάθειά σου.

Μαριαλένα Γαλανού
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: margi.59@hotmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%