• Τρίτη, 16 Ιούλιος 2019 | 15:20
Προσπαθώ εδώ και 1 χρόνο με δίαιτες και διαιτολογους, αλλά δε χάνω. Απογοήτευση... Προσπαθώ εδώ και 1 χρόνο με δίαιτες και διαιτολογους, αλλά δε χάνω. Απογοήτευση...

ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ της Ομάδας μας ΑΠΑΝΤΟΥΝ σε κάθε απορία σου...

Ερώτηση: Είμαι 81 κιλά και ύψος 1.70. Προσπαθώ εδώ και 1 χρόνο με δίαιτες και διαιτολογους, αλλά δε χάνω - μόνο παίρνω, κάθε φορά που ζυγιζομαι είμαι +1 κιλό. Απογοήτευση πλέον δεν ξέρω τι να κάνω.. Βοηθήστε με...

Καλησπέρα Σ.,

Σε ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με τον Δείκτη Μάζας Σώματος σου ο οποίος είναι 28 (με όρια 18,5-25) ανήκεις στην κατηγορία του υπέρβαρου.

Παρακάτω σου δίνουμε κάποιες συμβουλές για να πετύχεις τον στόχο σου:

  • Ξεκίνα την ημέρα σου με ένα καλό πρωινό, όπως γάλα με δημητριακά ολικής αλέσως ή γάλα με ένα τοστ ή ένα φλιτζάνι φυσικό χυμό με 2 παξιμάδια ολικής αλέεσως χωρίς αλάτι με μαλακή μαργαρίνη και μέλι.
  • Να καταναλώνεις πρώτα την σαλάτα και μετά το γεύμα σου.
  • Κατανάλωση προϊόντων ολικής αλέσεως, όπως μαύρο ψωμί, φρυγανιές ολικής, καστανό/αναποφλοίωτο ρύζι, δημητριακά/ζυμαρικά ολικής αλέσεως.
  • Απόφυγε την κατανάλωση λιπαρών και γλυκών τροφίμων, καθώς και τηγανιτών και αφαίρεσε πάντοτε την πέτσα και το ορατό λίπος από το ψάρι σου, το κρέας ή το κοτόπουλο.
  • Κατανάλωσε 1-2 φορές την εβδομάδα ψάρια, 1-2 φορές όσπρια, 1-2 φορές το μήνα κόκκινο κρέας.
  • Κατανάλωσε καθημερινά 30γρ. ανάλατους ξηρούς καρπούς, οι οποίοι βοηθούν στην απώλεια λίπους.
  • Κατανάλωσε ένα ελαφρύ βραδινό , όπως μια σαλάτα με τόνο ή μια σαλάτα με ένα βραστό αυγό.
  • Κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων: 2-3 μερίδες καθημερινά αντιστοιχούν σε 1 ποτήρι γάλα 5%, σε 1 κεσεδάκι γιαούρτι 1.5% και σε 30γρ. τυρί.
  • Να καταναλώνεις 1,5-2lt υγρών ημερησίως (νερό, χυμός χωρίς ζάχαρη, ημίπαχο γάλα, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, ρόφημα κρόκου κοζάνης).
  • Ασκήσου καθημερινά ~30-45 λεπτά. Η άσκηση σε συνδυασμό με μια ισορροπημένη διατροφή αποτελούν το κλειδί για την επίτευξη του στόχου σου.

Καλό θα ήταν να ακολουθήσεις ένα σχεδιασμένο προσωπικά για εσένα πρόγραμμα διατροφής βασισμένο στις ατομικές σου ανάγκες από κάποιον ειδικό Διατροφολόγο.

Μαριαλένα Γαλανού
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: [email protected]

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο - Διατροφολόγο!

Ο ειδικός απαντά...

Κάνε και εσύ τη διατροφική σου ερώτηση

ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Κοινοποίηση άρθρου

0%